Kevesebb zöld terület, több üveg, több FPS - Kijött a még újabb Cache
A pályát tervező FMPONE új változattal rukkolt elő a népszerű map mellé, melyben már kevésbé lennének zavaróak az Agent skinek is.
A pályát tervező FMPONE új változattal rukkolt elő a népszerű map mellé, melyben már kevésbé lennének zavaróak az Agent skinek is.
A pályát tervező FMPONE új változattal rukkolt elő a népszerű map mellé, melyben már kevésbé lennének zavaróak az Agent skinek is.
FMPONE eddig csak szóban küzdött az Agent skinek láthatatlansága ellen, most azonban a tettek mezejére lépett. A népszerű pályatervező korábban már élesen kritizálta a Shattered Web során megjelent modelleket, mivel azon rendkívül nehezen láthatóak az új Cache egyes részein.
Ennek ellenére a Valve nem tágított és bejelentették, a Majoron is használhatóak lesznek az Agent skinek. FMPONE éppen ezért FMPONE összekötötte a kellemesen a hasznossal.
Az egyébként is átalakításra szoruló, FPS zabáló mapot kicsit átdolgozta, így több FPS-ünk lehet innentől kezdve. Ezt úgy érte el, hogy kevesebb zavaró zöld terület legyen rajta, cserébe még több üveg felület legyen.
Ennek köszönhetően pedig nem csak több FPS-ünk lesz, de jobban is látszódnak majd az Agent skinek. Zseniális!
New Cache Update:
-Less GREEEEEEN.
-A bit more FPS.https://t.co/v5f4Z8Wzlj pic.twitter.com/Eiv1sFd9xs— FMPONE (@FMPONE) February 18, 2020
Ha tehát Cache a jövőben visszatér a hivatalos versenymapok közé, már nem kell majd aggódnunk a láthatatlan skinek miatt.