A PUBG Corp. ismét betekintést enged a színfalak mögé.

Bizonyos időközönként a PUBG Corp. jelentkezni szokott az „Inside PUBG” videósorozatával, amiben betekintést nyerhetünk a fejlesztési folyamatokba. Ezúttal Karakinra került a sor, ahol a fejlesztők jó pár újdonságot bevetettek, annak érdekében, hogy eleget tegyenek a játékosok követeléseinek. Ezért kerültek be a robbantható falak, átlőhető házak és a bombázás következtében darabokra hulló épületek.

Noha sokan vádolták a csapatot azzal, hogy csak pár fal rombolható, a fejlesztők nem véletlenül tervezték így, állításuk szerint ugyanis a valóság (ami a PUBG fejlesztése során mindig is fontos szerepet játszott) és az élvezhetőség faktora között egyensúlyoztak és habár megtehették volna, hogy minden falat szétlőhetünk vagy robbanthatunk, az a játékélmény rovására ment volna szerintük.

 

Azt is elárulták, hogy számukra rendkívül fontos a játékosok visszajelzése, ezért folyamatosan várják a kritikákat a létező legnépszerűbb platformokon. Hiszen ők is tévedhetnek, de minden esetben a játékosközösségnek szeretnének megfelelni.

Reméljük az fps panaszáradatot is figyelemmel követték és hamarosan előállnak a megoldással.

https://www.facebook.com/groups/pubghunkozosseg/

×