Friss felmérések szerint az Activision Blizzard, aki a PC-és konzoljátékok egyik legnagyobb kiadója, már a mobilpiacon is óriási sikereket ér el.

Ha Activision Blizzard játékokról beszélünk, mindig eszünkbe jutnak a szép és kevésbé szép emlékek. A napokban látott napvilágot a hír, miszerint a kiadó számára már nem a PC platform termeli a legtöbb bevételt.

Az év végi felmérésekből kiderült, hogy a konzolok is alulmaradtak a mobiljátékokkal szemben, és új király került fel a bevételek magas trónjára. Ez elsősorban ez annak köszönhető, hogy mind a konzol, mind a PC-s bevételek alul teljesítettek a 2018-as adatokhoz képest. A mobilplatform tudott egyedül növekedést generálni a maga 633 millió dolláros összbevételével. Ez 37 millióval dollárral volt magasabb az előző évhez képest. A siker elsősorban a Call Of Duty: Mobile megjelenésének köszönhető, ezért nem csoda, hogy a kiadónak komoly tervei vannak a játékkal a jövőre nézve.

Amióta az Activision és a Blizzard egyesült, komoly részét birtokolják közösen a piacnak konzolon és PC-n. Úgy tűnik, hogy anno, amikor felvásároltak több mobiljáték-fejlesztő céget, előre látták, hogy egyszer a jövő a hordozható eszközöké lesz. Elkezdték saját címeik mobilos változatát kiadni. A Candy Crush, a Hearthstone, és a CoD: Mobile sikerei láttán valószínűleg a Diablo Immortal mellett még több játék is várható majd a kiadótól.

Ez nem jelenti azt, hogy háttérbe szorul majd a többi platform. Mindössze annyit takar, hogy sokkal jobban ki lesz egyenlítve a megjelenő címek listája, és a három oszlop közösen fogja alkotni az Activision Blizzard egészét.

Te melyik Activision mobiljátékkal játszottál a legtöbbet?

https://www.facebook.com/groups/codmobilhungary/

 

×