A leakerek szomorú nyomokra bukkantak, a Fortnite forrásfájljai szerint csúszik a Chapter 2: Season 2 megjelenése. Ha már több időt várunk, legyen minőségi!

Amikor már azt hittük, hogy végre megszabadulhatunk a Fortnite történetének leghosszabb tematikus szezonjától, az Epic Games kirántotta alólunk a szőnyeget. A leakerek értesülései szerint a forrásfájlok szerint február 6. helyett csak 20-án érkezik a második felvonás második szezonja.

https://twitter.com/HYPEX/status/1220352722081239045

Ennek „örömére” úgy döntöttünk listázzuk azt az 5 módosítást, amit mindenképpen szeretnénk viszontlátni a második szezonban. Így, hogy további halasztást eszközöltek a fejlesztők, a tökéletesnél kevesebbel úgysem érjük be!

Több mobility tárgy

Meglehetősen friss hír, az Epic Games mostantól bünteti azokat, akik bármilyen fajta jelzéssel kommunikálnak ellenfeleikkel. A szóban forgó jelenséget többnyire a kompetitív meccseken láthattuk, a játékosok ugyanis nem akartak a Viharzónán belül harcolni. Ezért jeleztek egymásnak és nem kezdték egymást aprítani a late game szakaszig.

Ha lennének rendesen használható mobility tárgyak, akkor nem lenne szükség az ilyen jellegű közösségi megmozdulásokra. Korábban voltak Bouncerek, Bounce gránátok és Launch Padek, amik segítették a rotációt. A Port-a-Riftekről nem is beszélve. Nem azt mondjuk, hogy ezeket kell visszaemelni a játékba, de jót tenne az alap játékmenetnek pár mobility tárgy.

Szárazföldi járművek

Az előző pontban már némileg vázoltuk, hogy nagy szükség van a rotációt segítő játékelemekre. A motorcsónakok jó szolgálatot tesznek, örülnénk ha lenne egy szárazföldi jármű is a lehetőségek között.

Korábban már írtunk arról, hogy eredetileg terepjárókkal is csapathattuk volna az új szigeten, reméljük a második szezonban ezt végre megengedi nekünk az Epic Games.

Kielégítő kompetitív Fortnite élmény

Talán nincs is kiábrándítóbb „élmény” a Fortnite Aréna módjánál a videojátékok világában. Az ember gyakorlatilag semmit sem tud kezdeni a felhalmozott pontjaival, hacsak nem akar versenyeken indulni. Ez pedig a játékosok jó ha 5%-át érinti komolyabban.

Csak, hogy egy másik esport játékkal példálózzunk, a League of Legends például kiválóan csinálja. A Splitekre bontott szezonok mérföldköveinél kisebb ajándékokkal látják el a játékosokat, a szezon végén pedig mindenki kap kompetitív-exkluzív tartalmakat. A kiemelkedő játékosok speciális skinnel is gazdagodhatnak.

A Fortnite-nak is jót tudna tenni egy ilyen jellegű átszervezés. Abban erősen kételkedünk, hogy a kiadó bicskája beletörne abba, hogy ingyen adjanak egy Outfitet a jobb Aréna játékosoknak

Arról nem is beszélve, hogy ha egy divíziót elértünk, gyakorlatilag bármeddig zuhanhatunk, akkor sem esünk ki az adott kategóriából. Valljuk be, röhejes, hogy létezhetnek 0 pontos Champion League játékosok!

Kommunikáció

Ezt a részt nem kell részletezni. Mindenki emlékszik még arra az időszakra, amikor rendszeresen érkeztek a hivatalos Fortnite Patch Note-ok. Jó lenne visszatalálni arra az útra, frusztráló, hogy újonnan csak a sötétben tapogatózunk egy-egy Update megjelenésekor. A játékosoknak szükségük van arra, hogy tudják, pontosan mit változtatott az Epic a játékon!

További kollaborációs Fortnite események

Ez az a kategória, ami eddig kiválóan működik. Viszont sajnos az Epic már eddig is képes volt lelőni közösség kedvenc sorozatokat, ilyen volt például a Twitch Prime promóció.

Mostanra olyan pop-kult elemek képviseltették magukat a Fortnite univerzumában – a teljesség igénye nélkül -, mint a Marvel, a DC, a Star Wars, vagy a Stranger Things. De koncertezett már Marshmello is a játékban, ahogy Major Lazer is megkapta a saját Outfitjét. A Nike által szponzorált Crative eseményről meg ne is beszéljünk…

Ezekre a jövőben is szükség lesz, ha továbbra is kiemelkedő pozícióban akar maradni a Fortnite.

https://www.facebook.com/groups/fortnitehunkozosseg/

×