Egyértelműen a League of Legends legközkedveltebb játékmódjáról beszélünk.

Kezdjük érteni, hogy miért kapaszkodik annyira a Riot Games a Clash-be. Sokszor már a játékosok is kérdőn álltak a dologhoz, mondván, ami ennyire nehezen akar beindulni, mégis minek vele ennyit bajlódni. Azokat az erőforrásokat, amiket ellőttek a Clash helyrepofozásának első másfél évében, akár a játék stabilizálására is fordíthatták volna. Aztán meglátjuk a globális teszt statisztikáit, s minden egy varázsütésre kristály tiszta lesz…

Több mint egy millió játékos mérettette meg magát hétvégén a Clash globális tesztjének első körében!

Sajnos ezúttal nem volt tökéletes a forduló, voltak régiók, ahol a szerver kissé megrogyott a sok játékostól, így például EU Westen kompenzációt fog osztani a Riot Games. Az EUNE szerveren is lehetett kisebb lag tüskéket észlelni, ám ez közel sem volt annyira zavaró, mint a Westen tapasztalható lobby hibák. Viszont úgy néz ki, hogy régióspecifikus problémákról beszélünk, ugyanis a több régióból a visszajelzések nagyja teljesen pozitív volt.

Ezek után nem csodáljuk, hogy komolyan veszi a Clash-t a kiadó és mindent megtesz azért, hogy a lehető legtökéletesebb felhasználói élményt kapjuk a kliensbe csomagolt bajnokságmódtól.

A globális teszt nem áll le, december 14-én és 15-én folytatódik a menet, idén valószínűleg utoljára. Ne maradjatok le róla!

https://www.facebook.com/groups/lolhungary/

×