Az Anheuser-Busch többéves partnerséget jelentett be az NBA 2K ligával, így a Bud Light márka a bajnokság hivatalos sörpartnerévé vált.

Az NBA 2K League esports bajnokság, illetve a Bud Light tulajdonosa, az Anheuser-Busch közti megállapodás több mint 20 éves kapcsolaton alapszik – írja a Esportinsider. Az amerikai sörgyártó egyébként egyre csak erősíti jelenlétét az esportban.

„Tovább bővítjük jelenlétünket az esportban, ezért nagyon fontos, hogy a legnagyszerűbb szervezetekkel építsünk partnerséget. Ezért kiváló lehetőség az együttműködés a Bud Light és az NBA 2K League között” – mondta Nick Kelly, az Anheuser-Busch sportmarketing vezetője.

Kép forrása: The Takeout

 

Az utóbbi időben ez már a harmadik jelentős lépés, amit a Bud Light kapcsán hallunk az esportban. Áprilisban a társaság az Overwatch League hivatalos szponzora lett, két hónappal később pedig az amerikai Szabadalmi Hivatalba nyújtottak be kérvény, miszerint szeretnék, ha sörük lenne az „esport hivatalos söre”, illetve a „gamerek hivatalos söre”. Ezeket a védjegyeket még sehol nem használták.

Az biztos, hogy a Bud Light gyártója komolyan elkötelezte magát az esport mellett,  és valószínűleg nagy terveik vannak még. Csak abban bízunk, hogy nem buzdítja majd mindez a fiatal esportolókat a féktelen sörfogyasztásra.

×