Az esport mint üzletág egyre csak növekszik, így természetes, hogy a vállalatok is egyre nagyobb szeletet akarnak belőle. Most a Budweisernek vannak nagy tervei.

Kevés olyan iparág van egyébként, ami olyan folyamatosan és dinamikusan növekszik, mint az esport. Rengeteg profi esport szervezet, számos profi csapat alakult és természetesen sok-sok támogató cég szállt be az üzletbe. Az Esport Observer szerint most a Budweiser gyártója nyújtott be védjegykérvényt az amerikai szabadalmi hivatalnak, mint az „esport hivatalos söre”.

Kép forrása: Amerikai Szabadalmi Hivatal

Az Anheuser Busch, a Budweiser brand gyártója további márkavédjegyeket is benyújtott: „a gaming hivatalos söre”, a „gamerek hivatalos söre”.

Szintén ennek a cégnek a terméke a BudLight is, melyet néhány évvel ezelőtt az Egyesült Államok legnépszerűbb sörének neveztek ki, ráadásul a BudLight az Overwatch League hivatalos szponzora lett. A kérdés az, hogy átalakítja-e a piacot a Budweiser vállalatának agresszív lépése?

Kép forrása: www.abcactionnews.com

Szerinted képes lesz a Budweiser elérni a céljait, mint az esport hivatalos söre?

×