A Riot részletezte, hogy hogyan szeretnék kezelni a LoL új tárgyait
Hamarosan minden megváltozik a League of Legends tárgyaival kapcsolatban. Az előszezon kulcsfontosságú lesz, a Riot Games már nagyon készül.
Hamarosan minden megváltozik a League of Legends tárgyaival kapcsolatban. Az előszezon kulcsfontosságú lesz, a Riot Games már nagyon készül.
Hamarosan minden megváltozik a League of Legends tárgyaival kapcsolatban. Az előszezon kulcsfontosságú lesz, a Riot Games már nagyon készül.
Pár nappal ezelőtt a Riot Games rendesen megzavarta a League of Legends állóvizét. Bejelentették, hogy a 2021-es szezontól kezdve egy teljesen új, meghatározó mechanikával kell számoljunk. Érkezik ugyanis a tárgyrendszer átalakítása, amibe új, Mythic tárgyak is helyt kapnak majd.
Ezek a tárgyak nemcsak a karakterünket fogják erősíteni, hanem sok esetben a már meglévő tárgyainkon is buffolhatnak majd. Ezért lesz fontos szerepe annak, hogy a Mythic kategória mellé behozzák a Legendary kategóriát is a fejlesztők. Nem kell megijedni, a teljes tárgyak fognak Legendary-nek számítani. Vagyis például a Seeker’s Armguardból jelenleg el tudjuk készíteni a Zhonya’s Hourglass-t. S mivel utóbbit nem tudjuk fejleszteni (csupán Ornn), így Legendary-nek fog számítani.
Big item changes are coming in Preseason 2021, but we want to talk about our item balance framework now. Learn how we plan to:
? Gather balance data
? Qualify when an item is OP/UP
⚔️ Think about champs/classes vs. item healthRead more ? https://t.co/sCn1tv5XcI pic.twitter.com/3XczUAWgWw
— League of Legends (@LeagueOfLegends) September 14, 2020
Három szempont alapján fogják kezelni az új tárgyakat a Riotnál. A közkedveltséget fogják figyelni, az erejüket, valamint azt, hogy tényleg az a kategória használja-e őket, amelyiknek szánták.
Közkedveltség terén azt értik a fejlesztők, hogy egy adott tárgyat milyen konzisztensen választanak a játékosok. Egy bizonyos százalék fölött egyértelmű lesz a Riotnak, hogy túlzottan erős egy Mythic, vagy Legendary tárgy és változtatni fognak a képességükön.
Ugyanez a helyzet az általános erő esetében is. Ha túlságosan nagy arányban nyeri majd a meccseit egy tárgy, az azt fogja jelezni, hogy valami nincsen rendben. Ha pedig más karakterkategóriák is elkezdik építeni a nem nekik szánt tárgyakat és még sikeresek is vele, az a totális káoszt fogja jelenteni és azonnal módosítani fognak a játékelemeken.
Természetesen a Mythic tárgyakat egymáshoz is mérni fogják majd. Vagyis az egyensúly itt is prioritást fog élvezni. Ha az egyik választás nagyon elhúzna a többitől, szükség lesz az erősítésre.
Erre egy sorvezetőt is kidolgozott a kiadó. Akkor van minden megfelelő helyzetben, ha egy karakter nem választja ugyanazt a Mythic tárgyat az esetek több mint 75%-ban. Valamint akkor, ha egy Mythic tárggyal nincs 6%-kal jobb győzelmi aránya az összes többi lehetőséghez képest.
Az új tárgyakat valószínűleg pár hónapon belül, az előszezonban tesztelhetjük legkorábban.