A Riot Games végre nerfeli a LoL egyik legerősebb tárgyát
A League of Legends fejlesztői némiképp belenyúlnak a jelenlegi tárgymetába. A játék egyik legerősebb Mythic lehetősége fog gyengülni.
A League of Legends fejlesztői némiképp belenyúlnak a jelenlegi tárgymetába. A játék egyik legerősebb Mythic lehetősége fog gyengülni.
A League of Legends fejlesztői némiképp belenyúlnak a jelenlegi tárgymetába. A játék egyik legerősebb Mythic lehetősége fog gyengülni.
A League of Legends 11. szezonjában egyértelműen a Mythic tárgyak álltak a reflektorfényben. Érthető, elvégre a Riot Games rendesen átalakította a játék tárgyrendszerét, létrehozva különféle kategóriákat. A mitikus felszerelések minden további kész tárgyat erősítenek amellett, hogy önmagukban is kifejezetten erősek.
Az egyik ilyen Mythic a Goredrinker.
Az eredetileg bruiser és fighter karaktereknek szánt tárgyat gyakorlatilag bármelyik közelharci hősre rá lehetett pakolni, annyira erős volt a sustain és sebzés rajta. (A sustain különféle gyógyító, vagy nyersanyag visszatöltő források gyűjtőneve. A Goredrinker esetében a gyógyulás értendő ezalatt.)
Assassinok, tankok, harcosok és brusierek egyaránt építették, a jelenlegi Worlds metának például alappillére a tárgy. Zed, Talon, Camille, Kayn és Darius például ezért tud közel halhatatlanul mozogni a kaotikus csapatharcok kellős közepén is.
Ezt a helyzetet kívánja most orvosolni a Riot Games egy nerffel, amit már bárki letesztelhet a PBE szerveren.
Goredrinker changes on PBE:
* No longer grants AD based on missing health or HP regen
* Now has 8% omnivamp
* Damage AD ratio changed to 175% BASE AD (like Sheen) from from 100% total AD pic.twitter.com/BlAl6kiHbA— Spideraxe (@Spideraxe30) October 6, 2021
Az új Goredrinker például már nem fog bónusz sebzést adni a hiányzó életerő alapján, sőt még életerő regenerációval sem fog szolgálni. Ez a gyengítés kapásból kirántja a tárgy alól a szőnyeget, őszintén meg lennénk lepve, ha meghatározó eleme lenne a játéknak az elkövetkező hónapokban.
Ugyan az újonnan hozzáadott Omnivamp némiképpen ellensúlyozza a sustain veszteséget, ebben a formában nem lesz mindenki számára megfelelő választás.
Az aktív pedig innentől kezdve az alap fizikális sebzésünk 175%-át fogja kiosztani, nem a teljes AD 100%-át. Vagyis ezt a számot nem fogjuk tudni növelni tárgyakkal, hosszútávon gyengébb lesz a sebzése is.
Ha a Riot Games megfelelőnek tekinti a nerfet, legkorábban október 20-án érkezhet meg az éles szerverekre!