A League of Legends fejlesztői némiképp belenyúlnak a jelenlegi tárgymetába. A játék egyik legerősebb Mythic lehetősége fog gyengülni.

A League of Legends 11. szezonjában egyértelműen a Mythic tárgyak álltak a reflektorfényben. Érthető, elvégre a Riot Games rendesen átalakította a játék tárgyrendszerét, létrehozva különféle kategóriákat. A mitikus felszerelések minden további kész tárgyat erősítenek amellett, hogy önmagukban is kifejezetten erősek.

Az egyik ilyen Mythic a Goredrinker.

Az eredetileg bruiser és fighter karaktereknek szánt tárgyat gyakorlatilag bármelyik közelharci hősre rá lehetett pakolni, annyira erős volt a sustain és sebzés rajta. (A sustain különféle gyógyító, vagy nyersanyag visszatöltő források gyűjtőneve. A Goredrinker esetében a gyógyulás értendő ezalatt.)

Assassinok, tankok, harcosok és brusierek egyaránt építették, a jelenlegi Worlds metának például alappillére a tárgy. Zed, Talon, Camille, Kayn és Darius például ezért tud közel halhatatlanul mozogni a kaotikus csapatharcok kellős közepén is.

Ezt a helyzetet kívánja most orvosolni a Riot Games egy nerffel, amit már bárki letesztelhet a PBE szerveren.

 

Az új Goredrinker például már nem fog bónusz sebzést adni a hiányzó életerő alapján, sőt még életerő regenerációval sem fog szolgálni. Ez a gyengítés kapásból kirántja a tárgy alól a szőnyeget, őszintén meg lennénk lepve, ha meghatározó eleme lenne a játéknak az elkövetkező hónapokban.

Ugyan az újonnan hozzáadott Omnivamp némiképpen ellensúlyozza a sustain veszteséget, ebben a formában nem lesz mindenki számára megfelelő választás.

Az aktív pedig innentől kezdve az alap fizikális sebzésünk 175%-át fogja kiosztani, nem a teljes AD 100%-át. Vagyis ezt a számot nem fogjuk tudni növelni tárgyakkal, hosszútávon gyengébb lesz a sebzése is.

Ha a Riot Games megfelelőnek tekinti a nerfet, legkorábban október 20-án érkezhet meg az éles szerverekre!

https://leet.hu/shop/back2school/

×