Váratlanul a LinkedIn platform is bevezeti az oldalra a beépített játékokat, ami az alkalmazottak pontszámai alapján rangsorolja a cégeket.

2024.03.18. – Nem tudom, hogy olvasóink közül hányan használják a LinkedIn platformot, de az biztos, hogy kapcsolatépítésre és álláskeresésre nem rossz, ha valaki számára nagyon fontos a karrier. Nos, a platform most úgy tűnik, olyan játékokat vezet be az oldalra, ami bizony nem csak a játékosokat, de azt a céget is minősíti, ahol alkalmazásban vannak.

A LinkedIn hamarosan rejtvényalapú játékokat kínál mindenkinek, hogy a hálózatépítés mellett is legyen mit csinálni. Nima Owji alkalmazáskutató nemrég egy sor képet tett közzé, amiken néhány olyan játék látható, amin a LinkedIn dolgozik. Azóta a vállalat a TechCrunchnak is megerősítette a tervet. A terv szerint a játékok nem csak a szórakozást szolgálják. Az alkalmazottak pontszámai állítólag befolyásolják majd, hogy a játékokban milyen rangsorba kerülnek a cégek, ahol dolgoznak. Vagyis ha bénák vagyunk, akkor bizony elég rossz helyre kerülhet a cégünk, legalábbis a játékban magában.

A TechCrunch szerint a LinkedIn olyan címeken dolgozik, mint a „Queens”, az „Inference” és a „Crossclimb”. Bár egyelőre nincs hír arról, hogy ezek mikor fognak megjelenni. Az sem világos, hogy a játékok teljes egészében elérhetőek lesznek-e az ingyenes felhasználók számára, vagy csak az előfizetők férhetnek hozzá. Az is kérdés lehet, hogy a cégek mennyire örülnek majd, hogy az alkalmazottak játszani fognak az oldalon, munka helyett.

Ezt láttad már?

Ezért a 15 kiváló játékért most egyetlen forintot sem kell fizetned

×