A Season 2 Reloaded frissítés látszólag simán startolt. A Call of Duty játékosok azonban egy meglehetősen érdekes hibajelenségre lettek figyelmesek.

2024.03.17. – A Call of Duty Season 2 Reloaded frissítése március első napjaiban élesedett, egészen pontosan hatodikán. A fejlesztők rengeteg új tartalommal töltötték meg a játékot. Ide sorolhatjuk a MW III pályákat, a Warzone killstreaket és field upgrade-eket, de a minden módban elérhető, szintén friss fegyvereket is. Az ilyen jellegű csomagok mindig magukban rejtik a veszélyt, hogy nem várt hibákat szabadítanak a közösségre. A fejlesztők természetesen tesztelik ezeket a kiadásokat, de több ezer konfigurációt, beállítást ők sem tudnak szimulálni.

Látszólag úgy tűnt, hogy a Season 1 Reloaded káoszos startjával ellentétben a Season 2 Reloaded Call of Duty frissítés kifejezetten sima rajtot vett. Nem jelentkeztek fura anomáliák, a szerverek sem voltak a szokásosnál jobban leterhelve a Warzone vagy épp Modern Warfare III módokban. Az elmúlt napokban azonban egyre több játékos kezdett el panaszkodni egy igazán különös hibajelenségről. Sokan úgy sejtették, hogy a kontrollerükkel vagy az egérrel van probléma, ám hamar kiderült, hogy a Call of Duty fejlesztői ronthattak el valamit.

A Call of Duty teljesen ellehetetleníti a célzást

Anyone else experiencing random upward jerks when using the right stick? (It also happens on kbm)
byu/OfficialNotSoRants inModernWarfareIII

A Call of Duty játékosok arra lettek figyelmesek, hogy a játék célzás közben gyakorlatilag teljesen magától felrántja a célkeresztet. Ezzel pedig jelentős hátrányba taszíthatja az érintett felhasználókat. Sokan Aim Assist bugra gyanakodtak első körben, de akkor is jelentkezett a hiba, ha nem volt ember a közelben. Hamar kiderült, hogy nem csak a kontrolleres játékosokat, de az egeres játékosokat is érintheti a bug, bár az előbbi csoportot nagyobb eséllyel.

Főként Modern Warfare III meccsek közben jelentették a legtöbb esetet, de a kódazonosságnak köszönhetően a Warzone meccseken is felbukkanhatott már. Sokan úgy gondolják, hogy a szerverek alacsony tickrate-je miatt kliens el van csúszva a fegyverek visszarúgása (recoil) és ez okolható a hibáért. Mások szerint a spawnolással lehet összefüggésben. A fejlesztők még nem szólaltak meg a hibával kapcsolatban, de remélhetőleg nem sokat kell várni a javításra.

Ezt láttad már?

Ezért a 15 kiváló játékért most egyetlen forintot sem kell fizetned

×