A stúdió olyan online játékokat szeretne kiadni, ami mentes a kamutól, félrevezetéstől, és mindentől, amit a játékosok mára annyira utálnak.

2024.03.04. – Mit szólnál egy olyan online lövöldözős játékhoz, amiben nincs battle pass, nem kell évente új játékot venni, és amit olyan fejlesztők készítenek, akik szívüket-lelküket beleadják? Nos, valami ilyesmire készül most David Vonderhaar, aki még tavaly augusztusban hagyta ott a Call of Duty-t fejlesztő Treyarchot. David 18 éven keresztül dolgozott Call of Duty játékokon, most azonban megunta azt, ahogyan a játékosokat kezelik, új stúdióját pedig teljesen más elvek szerint szeretné működtetni.

A Call of Duty Black Ops ismert fejlesztője tehát új AAA játékstúdiót indított, ami mondhatni a kamumentes játékokra fókuszál majd. A stúdió a BulletFarm nevet kapta, jelenleg egy AAA co-op játékon dolgoznak, ami az Unreal Engine 5-ben készül. Ráadásul jelentős segítséget kapnak a kínai NetEase óriáscégtől.

Mit jelent, hogy kamumentes?

Az új stúdió alapvető célja, hogy ne hozza a játékosokat olyan helyzetbe, amit már amúgy is nagyon utálnak. Ez alapján úgy tűnik, hogy David Vonderhaar nagyon szeretné megszerettetni magát a játékosokkal, ehhez pedig olyat ígér, amit mindenki hallani akar.

„A BulletFarm jelenleg egy új és ambiciózus AAA játékon dolgozik, ami Unreal Engine 5-ben készül, és egy saját univerzumban játszódik. A hangsúlyt a kooperatív játékra helyezzük, és az fps-játékmenet újszerű megközelítését kínálja” – olvasható a közleményben. „Úgy gondoljuk, hogy a játékmenetnek a játékkal együtt kell létrejönnie, nem pedig a battle passal. Nem fogunk évente megjelenő játékokat csinálni. A játékaink önálló szórakozást kínálnak, amit a barátaiddal együtt játszhatsz.”

A stúdió honlapja szerint a BulletFarm célja, hogy 2024-re 15 főre bővüljön a csapat, hogy játszható prototípust készíthessenek.

Mit ígér a BulletFarm?

Az új stúdió honlapja szerint az alábbi megközelítést alkalmazzák a játékoknál.

  • Arra törekednek, hogy újraértelmezzék, hogy mit jelent akciójátékokat játszani és készíteni.
  • Időt szánnak arra, hogy lenyűgöző élményeket készítsenek olyan fejlesztőkkel, akik büszkék a munkájukra és magukénak érzik azt. A játékokat megfelelő ideig fejlesztik, megfelelő számú fejlesztővel.
  • Mindig a legnagyobb tisztességgel dolgoznak – nincs kamu. „Felelősségre vonjuk magunkat és egymást. Az őszinteség nem egy adalék; ez a sikerünk kulcsa.”
  • Kockázatot vállalunk az ötletekkel, a munkamódszerekkel, sőt még az emberekkel kapcsolatban is. Senki sem készített sikeres játékot, amíg nem kapta meg a lehetőséget.

A lényeg az, hogy a BulletFarm szeretné elkerülni azokat a fejlesztési és kommunikációs hibákat, amikkel a nagy stúdiók és kiadók az utóbbi időben feldühítették a játékosokat. Annak ellenére, hogy az utóbbi években sok AAA-s játék jelent meg, az nem készült elég ideig, rossz állapotban jelent meg, a játékélmény nem volt teljes, a battle pass vagy a mikrotranzakció pedig szinte mindenhol jelen volt. Reméljük, hogy ez a no-bullshit megközelítés majd legalább annyira sikeres lesz, mint maga a játék, amiről még semmit nem árultak el.

Ezt láttad már?

Ezért videojátékozol hajnalokig akkor is, ha már hulla fáradt vagy

×