Az Elden Ring a valaha készült egyik legnehezebb videojáték. Mégis vannak olyan zsenik, akik alternatív játékmódokkal is képesek teljesíteni. Mondjuk egy hegedűvel!

2024.01.15. – Az Elden Ring a FromSoftware legutóbbi sikerjátéka. A 2022-es soulslike temérdek díjat bezsebelt, hála hatalmas világának és temérdek tartalmának. Tipikusan az a játék, amit bőven lehet több száz órán keresztül nyüstölni és semeddig nem jutni. Egy hatalmas, nyílt világú akcióról van szó, amiben a küzdelmek végkimenetele egy pillanat alatt rossz irányt vehet. S mivel nincsen megkötve a kezünk, hogy hova és mikor menjünk, könnyedén el lehet kalandozni a fő csapásvonalról. Amikor anno teszteltem a játékot, velem pontosan ez történt és megmondom őszintén, pont ez a cím legnagyobb ereje. Az ember bármit megtehet a világon belül, ha szán rá egy kis időt és energiát. Megnehezíthetjük magunknak a dolgot azzal, hogy előre rohanunk, de ha rendesen átkutatjuk a világot, állandóan fejlesztjük karakterünket és felszerelésünket, a legnehezebb bossok is könnyedén letérdelhetnek előttünk.

elden

Ilyen se volt még!

Ez utóbbi stratégiát követi TiavioliGaming is. Az olasz tartalomgyártó ugyanis kitalálta, hogy minden komolyabb FromSoftware játékon átverekedi magát. Jó, ehhez nem kell streamernek lenni, valószínűleg rajta kívül sok ezren gondoltak már erre és meg is tették. De, akkor mi teszi ilyen érdekessé az olasz történetét?

Nos az, hogy mindezt egy hegedűvel viszi véghez!

Így van, TiavioliGaming az összes komolyabb soulslikeba belevágta a fejsz…hegedűjét. Jelenleg az Elden Ringnél tart, s nagy lendületekkel halad éppen keresztül rajta. Ezt pont az Elden Ring subressitre feltöltött egy klipjéből derült ki. Ez volt az a videó, ami komoly médiafigyelmet generált a számára, a Twitch követőinek száma is az egekbe szökött a publikálása óta.

 

Posts from the eldenring
community on Reddit

Egy nagyon barátságos férfiről van szó, aki kreatív játékstílusa mellett aktívan beszél a nézőivel is. Így derült ki többek között az is, hogy az Elden Ringet nem feltétlenül tartja nehéz játéknak. Miután hegedűvel teljesítette a Dark Souls trilógiát, véleménye szerint már nehezen lehet őt meglepni. Ráadásul az Elden Ringben nagyon könnyű „túlszintezni” a karakterünket, hogy könnyedén vegyük vele a komolyabb akadályokat. Arról nem is beszélve, hogy a régi játékokban nem volt Mimic Tear. Ez utóbbi egy olyan képesség, ami lemásolja karakterünket és egy ideig a társunkká teszi azt. A sebzése és az egyéb statjai is lemásolódnak, így duplán kapják a nagy csapásokat a bossok. Arról nem is beszélve, hogy figyelemelterelésnek is kiválóak a klónok.

TiavioliGaming egyébként nem csupán játékokat pörget hegedűjével, bizony az is sűrűn előfordul, hogy játszik a követőinek. Érdemes néha benézni hozzá, kifejezetten szórakoztató tartalmat gyárt!

Ezt olvastad már?

Képes vagy megkülönböztetni a valódi fotókat az AI generált képektől?

×