Aki véletlenül betéved egy holland MediaMarktba, az egy igazán furcsa akcióra lehet figyelmes, amivel teljesen megtévesztik az Xbox Series S vásárlókat.

2023.11.27. – Ha imádod a focit, és szeretsz játszani is, akkor tuti, hogy Fifázol is. Pontosabban Fifáztál, mert 2022-ben a Nemzetközi Labdarúgó-szövetség és az EA felbontotta a 90-es években kötött együttműködést, így az idei etap már EA FC 24-ként került a boltok polcaira.

Az csak a kisebbik probléma, hogy a holland MediaMarkt rárepült a kevésbé jól informált vásárlókra, akik esetleg-talán nem hallottak a FIFA-EA nagy szakításáról, illetve fogalmuk sincs arról, hogy a FIFA 23 valójában a tavalyi etapja a népszerű focis sorozatnak, aminek lemezét most egy „remek” akcióban az Xboxok mellé csomagolják. Elvégre, attól függetlenül, hogy a játék a tavalyi, 22-es szezont tartalmazza, még élvezetes lehet a karriermód, amit akár 2080-is játszhatunk. Az viszont már egy nagyobb probléma, hogy szerencsétlen holland játékosok konkrétan semmire se mennek a bolthálózat ajándékával, azt ugyanis az Xbox Series S-hez mellékelik kedvesen.

MARKETING LEVEL OVER 99999

A ritka hülye „akciót” egy NeoGaf felhasználó fotózta az egyik holland MediaMarktban

Valószínűleg a holland üzletvezető szeretett volna két legyet ütni egy csapásra: tudjuk, hogy az Xboxok nem fogynak olyan jól, mint a PS5-ök, ahogyan nyakamat tenném rá, hogy a kutya se támolyog be hozzájuk FIFA 23-at keresve-kutatva, lévén már hónapok óta kifutott a játék. De hátha így! – gondolhatta a menedzser, majd szépen rászalagozta a Series S oldalára a FIFA-játék dobozos kiadását.

Sajnos, aki beleesik a csapdába, majd csak otthon fogja észrevenni, hogy alaposan bepalizták: az Xbox Series S-be ugyanis lehetetlen feladat bármiféle lemezt rakni. Lévén nincs rajta olvasó, de még csatlakoztatni sem lehet hozzá semmilyen külső eszközt. Szóval, a rászedett Xbox Series S tulajdonos ott találja magát, hogy rakhatja fel valamelyik online adok-veszek felületre a játékot (amit tuti nem fog elvinni senki), szóval a MediaMarkt voltaképp nem csak pénzt csinált, de sikerrel kiszervezett egy olyan munkát is, amit még ő sem tudott elvégezni.

A harmadik, és talán még nagyobb probléma ezzel az akcióval, hogy aki tényleg nem ért a játékokhoz – például a nagyszülők, akik csak meglepnék az onokát egy ilyen masinériával, könnyen beleesnek egy másik gonosz csapdába: mennek az áruházban tovább a kiállított dobozos játékokhoz, hogy a gyerek ne csak egy játékkal játsszon (eskü, még léteznek, a magyar Media is tart belőlük párat). Az akcióból kiindulva pedig elképzelhetőnek tartom, hogy a pénztárnál nem szólnak majd nekik a turpisságról…

Ezt is érdemes elolvasnod:

Ezért röhögünk ordítva-visítva mások bénázásán – így működnek a fail-videók

×