Az Ubisoft tengeri kalózkodása, a Skull & Bones újabb komoly nehézségekkel néz szembe, így nem tudni, tartható-e az egyre közeledő premier.

2023.09.07. – Bár a Skull & Bones hosszas szenvedés után nemrég eljutott legalább a zárt béta tesztelésig, az Ubisoft videojátéka tovább csúszhat. A Kotaku kiderítette: fontos alkotó távozik a fejlesztő stúdiótól, amit ráadásul botrányok is sújtanak.

A Ubisoft Singapore régóta húzódó fejlesztési problémákkal küzd a Skull & Bones kapcsán, és semmi jele annak, hogy a közeljövőben kicsit is lazulna a hurok. Pedig a szuperlátványosnak ígérkező kalózos akció RPG egyre közeledik a korábban belengetett megjelenési ablak végéhez.

Forrás: Ubisoft

A VGC felidézi: eddig arról volt szó, hogy a Skull & Bones még ebben a pénzügyi évben (ami jövő márciusban ér véget) a játékosoknál landol. Most a Kotaku – miután beszélt forrásaival az Ubisoftnál – azt állítja, hogy erre még házon belül se vennének mérget a fejlesztők. Ráadásul újabb komoly veszteség érte a csapatot azzal, hogy távozik a HARMADIK kreatív igazgató is. Elisabeth Pellen az eredetileg 2018-ra tervezett projekt újraindításáért volt felelős, de a megbízatása idő előtt véget ér. Ki azért nem rúgják, mert visszatér a párizsi központba, viszont jelzésértékű, hogy még a premier előtt veszi a kalapját.

Pellen a 2003-ban megjelent shooter, a XIII szerző-rendezőjeként vált ismertté. Utána dolgozott a Splinter Cell első folytatásán, a Pandora Tomorrow-n. A szingapúri stúdióból viszont év vége előtt távozik, így a Skull & Bones megint fontos vezető nélkül marad.

 

„Öt évvel ezelőtt Elisabeth Pellen azzal a küldetéssel ment a Ubisoft Singapore-hoz, hogy újraindítsa a Skull and Bones kreatív irányítását” – közölte az Ubisoft szóvivője. „Sikerrel járt, és a Skull and Bones csapata most az ő elképzelését valósítja meg, hogy egy egyedülálló tengeri akció-RPG élményt nyújtson a játékosainknak.” Hozzátette: „A legutóbbi zárt béta során kapott pozitív visszajelzések rávilágítanak Elisabeth és az egész csapat felbecsülhetetlen értékű munkájára. Most, a játék megjelenéséig arra összpontosítunk, hogy a pozitív visszajelzéseket figyelembe véve a lehető legjobb élményt nyújtsuk a játékosoknak.”

Jól látod: a Skull & Bones valószínűleg JÓ, mégis bajban van. De miért?

Nos, azért, mert a fejlesztő szingapúri stúdió nyakára rátaposott az ország Kreatív Média és Kiadói Szakszervezete. A cégnél tiltakozások ütötték fel a fejüket munkahelyi zaklatások és tisztességtelen bánásmód miatt, így vizsgálat indult ellenük. Ilyen körülmények még véletlenül sem kedveznek a fejlesztésnek, sőt. Mint látod: fontos emberek távoznak, zúgolódnak a dolgozók, vagyis a munka mindent csinál, csak nem halad.

A Skull & Bones várhatóan az Ubisoft első 70 dolláros játéka lesz. A tervek szerint egyszerre jelenik meg minden fontos platformon, így PlayStation 5-ön, Xbox Series X|S-en és PC-n, de arra élő ember nem merne fogadni, hogy erre mikor kerül sor.

Egy másik Ubisoft cím viszont ráfordult a célegyenesre:

Ilyet is ritkán látni! – Előbb jelenik meg az Assassin’s Creed: Mirage

×