A League of Legends Arena módjában felbukkant egy kellemetlen probléma, de a fejlesztők már dolgoznak a megoldáson.

A League of Legends Arena módjában felbukkant egy kellemetlen probléma, de a fejlesztők már dolgoznak a megoldáson.

Azok, akik az elmúlt napokban tesztelték a játékmódot a PBE szervereken észrevették, hogy egyszerűen túl sok növény jelenik meg a pályán. A Summoner’s Rifttel ellentétben a LoL Arénában a növények valóban jelentős szerepet játszanak, hiszen nem csupán mobilitásra használhatók, hanem például pajzsokat adnak, gyógyítják a bajnokokat vagy cooldown csökkentést eredményeznek, így a hiba meglehetősen elsöprő tud lenni egyes játékhelyzetekben. Szerencsére Riot Maxw3ll július 10-én bejelentette, hogy a javításon elkezdtek dolgozni.

A LoL Arena módját először június 27-én mutatták meg a nagyérdeműnek és nem sokkal ezután fel is került a PBE-re. A játékmódban a játékosok négy különböző harci mezőre lépnek fel, mindegyik más-más mechanikával van felszerelve, így a játékmenet dinamikus marad.

Nagyszerű látni, hogy a Riot komolyan veszi a közelgő játékmódot és a lehető legapróbb hibákat is ki szeretnék küszöbölni az éles megjelenés előtt. A LoL Arena eddig csak a PBE szerveren volt elérhető, de ez is elég volt ahhoz, hogy a játékosok megszeressék. A játékmód a tervek szerint július 20-án fut be az éles szerverekre, egy új esemény, a Soul Fighter mellett.

Ezt olvastad már?

3 ok, amiért érdemes gaming szemüveggel védeni a szemed egészségét

×