A Netflix nagyon szeretné, hogy te is megszeresd a reklámokat, így akár még sorozatot is képesek lennének létrehozni belőlük.

2023.07.10. – Annak ellenére, hogy sokan úgy nőttünk fel, hogy a tévében elkerülhetetlenül néztük a reklámblokkokat, az interneten egyre kevésbé vagyunk hajlandók elviselni őket. A szolgáltatók számára viszont ez agy fontos bevételi forrás, így ádáz harc folyik a felhasználók és a szolgáltatók között. Nemrég a Youtube jelezte, hogy nem fogja hagyni, hogy reklámblokkolókkal tüntessük el a reklámokat, a Netflix pedig olyan olcsó csomagot indított, amiben reklámokat kell néznünk.

Amikor a Netflix először megjelent, külön érdeme volt, hogy nincsenek benne reklámok. Azóta változott a helyzet, a szolgáltató elindított egy reklámokkal tarkított csomagot. Bár Magyarországon ezt még nem vezették be, több országban már igen. Így kiderült az is, hogy a Netflixen még frusztrálóbb reklámokat nézni, mint bárhol. Ennek oka, hogy a reklámok folyamatosan ismétlődnek, ugyanazt kell nézni folyton, nincs változatosság. Így a Netflix szeretne a jövőben azon dolgozni, hogy kicsit elfogadhatóbbá és érdekesebbé tegye a reklámokat az előfizetők számára. De hogyan?

A Netflix olyan reklámokat készítene, amik maguk is sorozatként jelennek meg, vagyis folytatólagosak.

A Financial Times meg nem nevezett reklámszakemberei szerint a Netflix „epizodikus” reklámkampányokon dolgozhat, vagyis olyan reklámok jönnének létre, melyek kapcsolódnak egymáshoz. A reklámok persze ugyanúgy a filmek és sorozatok elején és azok közben jelennének meg, de nem mindig ugyanazt a reklámot néznénk, hanem egyfajta reklámsorozatot, melyek kapcsolódnak egymáshoz.

A lap szerint erről a franciaországi Cannes Lions fesztiválon beszélt a Netflix. Bár a Netflix eddig a Microsoft technológiáját használta a hirdetésekhez, a hírek szerint saját hirdetési szervereivel próbál majd „újítani”. Hogy pontosan hogyan is valósítják majd meg a célzott, epizodikus reklámokat, vagy egyáltalán megvalósulnak-e, azt egyelőre nem lehet tudni.

A Basic with Ads csomag előfizetői amúgy már most is négy-öt perc reklámot kénytelenek megnézni óránként.

Ezt láttad?

Megáll az ész: motorcsónakkal halnak meg emberek a legújabb TikTok-őrület miatt

×