Maga az Activision védette le a dolgot.

A Call of Duty Warzone 2 játékosainak többsége nem mindig elégedett az adott lobby nehézségével. Néha botoknak tűnnek az ellenfelek, néha pedig olyan, mintha egy CDL meccs közepébe csöppentek volna bele. A SBMM (Skill Based Match Making) papíron aktív, azaz többé-kevésbé hasonló erősségű játékosokkal kellene összedobálnia őket a játéknak. A Battle Royale játékokban ez azért egy fokkal nehezebb, mint például CS:GO vagy Valorant esetében, ám voltak időszakok, amikor jobb állapotban volt a rendszer.

Többen arról számoltak be, hogy egy-egy skin Bundle vásárlása után úgy tűnik, mintha könnyebb lenne aprítani az ellenfeleket. A játékosok nagy része hamar elhessegeti ezeket a kósza gondolatokat, pedig az sem elképzelhetetlen, hogy valóban egy létező fejlesztésről beszéltünk. Miért is gondolhatjuk ezt?

Az Activision már 2019-ben levédette ezt a mechanizmust!

Bizony, már évekkel ezelőtt benyújtottak egy szabadalmat, melynek lényege, hogy a játékosok által vásárolt skinek befolyásolhatják a matchmakinget. Nagyon leegyszerűsítve: teljesen lehetséges szituáció lehet, hogy egy-egy combosabb Bundle megvásárlása után nemes egyszerűséggel könnyebb ellenfelet kapnak a Warzone 2 játékosok. Nagy eséllyel sosem derül ki, hogy valóban aktív-e már a rendszer. Több szakértő és tartalomgyártó is meg van győződve arról, hogy az Activision egy ideje élesítette a mechanizmust, ám az igazságot csak az óriáscég tudhatja. Ennél nagyobb Pay-2-Win játékelemet nehezebb lenne elképzelni, csak remélni tudjuk, hogy egyik játékukban sem használják.

Új Warzone 2 pálya, DMZ reset – Ekkor érkezhet az új Call of Duty szezon

 

×