A Riot Games május 3-án adta ki a 13.9-es frissítést, az egyensúly változások mellett néhány hibajavítás is szerepelt a csomagban.

A Riot Games május 3-án adta ki a 13.9-es frissítést, az egyensúly változások mellett néhány hibajavítás is szerepelt a csomagban. Míg ezek a módosítások általában a bajnokok közötti interakció javítására szolgálnak, egy hibajavítás az ellenkező hatást eredményezte ezúttal, teljesen megölte Lee Sin egyik kulcsfontosságú mechanikáját: a gyors wardugrást.

A fejlesztők kijavítottak egy interakciót, ami akkor élesedett, ha Lee Sin rávetette a Safeguard-ját (W) valamire, ami idő közben meghalt, mintha wardjumpolni akarna. Ekkor ugyanis a képesség teljes cooldown timert kapott és se a pajzs, se a dash nem sült ki.

Ám ennél sajnos sokkal több minden történt, egy Reddit-felhasználó elmondása szerint ez a hibajavítás teljesen letiltotta a gyors ugrások lehetőségét. Bár még lehet ugrásokat húzni a hőssel, van egy delay (a másodperc töredéke, de sajnos érzékelhető), amikor a bajnok nem csap le azonnal a kihelyezett wardra. A gyakorlott Lee Sin mainek számára ez a változás nagymértékben befolyásolja a teljesítményüket, mivel sok korai összecsapás ezeken a az apróságokon múlik.

A késés miatt a jungler szinte teljesen értelmetlenné vált, immáron kiszámítható az ellenség számára. Szinte lehetetlenné teszi a ward hopon alapuló „Insec rúgások” végrehajtását, mivel a ward ugrás túl sokáig tart, így a kombó nem működik, még akkor sem, ha daráljuk a W-t.

Reméljük hamarosan felfigyel erre a Riot Games, ugyanis Lee Sin győzelmi aránya rohamosan csökken, a cikk írásának idején már 47% alatt áll.

Ezt olvastad már?

KRITIKA: A Galaxis Őrzői 3. az egyik LEGJOBB Marvel-mozi. És pont.

×