Túl erős lett a Warzone 2 Aim Assist a frissítés után? - Nerfet követelnek
A megosztó funkció körüli viták továbbra sem csillapodnak.
A megosztó funkció körüli viták továbbra sem csillapodnak.
A megosztó funkció körüli viták továbbra sem csillapodnak.
Ha van megosztó funkció a multiplatform FPS/TPS játékokban, akkor az egyértelműen az Aim Assist. Nehéz egyértelmű döntést hozni, hiszen alapesetben valóban hátrányban lehetnek a konzolos/kontrolleres játékosok közös lobby esetén. Ezt próbálja egyensúlyozni a célzásrásegítés, ám ennek finomhangolása nem igazán akar összejönni a fejlesztőknek.
A Fortnite is hosszú évekig szenvedett a megfelelő egyensúly megtalálásával, ahogy a Warzone 2 programozói is folyamatosan alakítják. Úgy tűnik, hogy a Season 3 ismét felerősítette a kritikus hangokat. Több Warzone 2 tartalomgyártó és szakértő is azt követeli az Activisiontől, hogy finomítsa a kontrolleres játékosok előnyét. A legveszélyesebb kombináció továbbra is egy ütős PC, egy jó gamer monitor és egy DualSense vagy DualShock kontroller párosítása lehet.
Már JGOD is a nerfet követeli!
JGOD igazi veterán, ám úgy tűnik, hogy a játék jelenlegi állapota őt is elkeseríti. Állítása szerint Season 3-ban még erősebbnek tűnik a funkció. Olyan mértékeket öltött a rásegítés ereje, hogy jelentősen csökkenti a játékosok közötti skillgapet. Egeres játékosként szinte kötelező elkerülni a közelharcot, akkora előnyben vannak a kontrolleresek.
Természetesen a funkciónak maradnia kell, ám erősen illene elgondolkodni az átalakításán. Remélhetőleg a fejlesztők aktívan monitorozzák a statisztikákat és valóban közbelépnek, ha túl erősnek ítélik meg a rásegítés erejét. Nem szabad elfelejtenünk, hogy csak ők láthatják a valós adatokat. Könnyen lehet, hogy a szakértők és a játékosok is csak a saját, kiragadott eseteik alapján vonnak következtetést.
Borító: YT
Bőséges ajándékok várnak ránk – Mindent a COD Trophy Hunt eseményéről