Annyira váratlan helyen tűnt fel a videojáték kiadó, amennyire csak lehetséges: saját, Diablo ihletésű ruhakollekciót mutatott be – döntsd el, milyen eredménnyel!

Nagyon exkluzív és prémium divatmárkával, a Han Kjøbenhavnnal karöltve készített Diablo ihletésű ruhakollekciót az ActiVision Blizzard, ami játékkiadó stúdióként eleve feltűnést keltett a Milánói Divathét programjában, és akkor még nem beszéltünk a kifutón bemutatott extrém dizájnokról!

Forrás: Han Kjøbenhavn

Az NME-nek nyilatkozó Jannik Wikkelsø Davidsen, a Han Kjøbenhavn alapítója és művészeti igazgatója elárulta, hogy a ruhákat a Diablo 4 „sötét oldala és kiteljesedő konfliktusa” ihlette.

„A konfliktus egy fontos szó, ugyanis konfliktus nélkül nem léteznek érzelmek. Számomra a sötétség a szépség, de hogyan lehet ezt a két dolgot egyensúlyba hozni? Ez egy új érzést generál.

Forrás: ActiVision Blizzard

A ruhadarabokon, amelyekkel dolgozunk, sok hangerő és nyelvezet van, így ebben az értelemben próbálom tükrözni a Diablon belüli utazást, valamint a saját utazásomat” – fogalmazott kissé ködösen a cégvezető, akinek a saját elmondása szerint nem okozott problémát megküzdeni a mondanivaló kettősségével, ugyanis anno maga is játszott a Diabloval.

„Számomra inkább ez volt az út: megtalálni a megfelelő egyensúlyt, mert [a Diablo világa] nem lehet túlságosan giccses és nem lehet túlságosan érzelmileg elrugaszkodott.”

Forrás: ActiVision Blizzard

A divatház vezetője hozzátette: mint minden divatbemutatókon látott kollekció esetében, ez sem így, változatlan formában fog piacra kerülni, hiszen a kifutón látott egyedi alkotások inkább az inspirációt jelentik új, boltok polcain is elérhetővé váló ruhákhoz, amelyek ezeket csak elemeikben fogják tartalmazni.

Nézz meg még egy bizarr összeállítást, ami szintén a gaming jóvoltából kúszott be a divatvilágba:

Metaverzum élőben: ne lepődj meg, ha pixeles emberek jönnek szembe az utcán!

 

×