Annie, miután majdnem egy teljes évig eszetlenül bolyongott a Summoner’s Riften és megpróbálta felvenni a versenyt a League of Legends meta karaktereivel, a 13.3-as patchnek köszönhetően végre összekapta magát.

Annie, miután majdnem egy teljes évig eszetlenül bolyongott a Summoner’s Riften és megpróbálta felvenni a versenyt a League of Legends meta karaktereivel, a 13.3-as patchnek köszönhetően végre összekapta magát. A buffok, amelyeknek csak a játszhatóságán kellett volna, hogy javítsanak, az egekbe emelték a győzelmi arányát.

Az U.GG szerint Annie győzelmi aránya csaknem 10 százalékkal nőtt a 13.1b ciklus kivezetése óta. Annie győzelmi aránya SoloQ-ban 49,47 százalékról olyan magasra tört, amelyet nem gyakran látunk a Ligában – 57,77 százalékra!

A legfontosabb változás, amit Annie kapott, egy életminőség-javítás a passzívját illetően, ami a játék elején és a respawn után teljesen felhalmozza a stun effektjét. Ezen kívül a fejlesztők lecsiszolták Annie pajzsát, a Molten Shieldet, növelve az AP skálázását, csökkentve a cooldownt. A hab ennek a tortának a tetején, Tibbers erősítése, ami rendesen megdobta a medve életerejét, ellenállását és mozgási sebességét.

Amikor a közösség észrevette ezt a hajmeresztő győzelmi arányt, egyhangúlag megállapodtak a League subredditjén, a bajnok győzelmi aránya idővel normalizálódik, mivel csak kevés játékos játszik Annie-vel jelenleg, így nem túl reprezentatív az eredmény. Valószínűleg ezzel a Riot Games is tisztában van, így most kivárnak pár hétig és monitorozzák a hős teljesítményének alakulását. Ennek ellenére a közösség úgy véli, hogy a bajnok kissé felülmúlja a várakozásokat, így többen nem lennének meglepve, ha mégis visszafogná kicsit Anniet a Riot a jövőben.

Ezt olvastad már?

Így pentáznak az Aurelion Solok – Régi és új egymás mellett – VIDEÓ

 

×