A Citromail új vezetése egy prémium szolgáltatást csinál a legendás magyar levelezőből, ami sajnos nem lesz kifejezetten olcsó.

Még tavaly nyáron jelentették be a szomorú hírt, miszerint gazdát cserél az egyik legikonikusabb magyar e-levelező, a Citromail. A Central Médiacsoport tulajdonában álló citromos email szolgáltatás így került a norvég Fjordmail International birtokába, ami most drámai változtatásokat jelentett be.

Az egyik legfontosabb, hogy a nagy múltú Citromail szakít az ingyenes modellel, és hamarosan fizetni kell a használatáért, méghozzá nem is keveset. A HWSW szerint a vállalat elkezdte tájékoztatni erről a felhasználókat, akik most kényszerű döntés előtt állnak:

ha továbbra is Citromailesek szeretnének maradni, akkor havi 1999 forintot kell fizetniük a szolgáltatásért – de csak akkor, ha a negyedéves vagy az éves konstrukciót választják.

Ez nyilván nem kis összeg egy korábban mindig is ingyenesen működő levelezőhöz képest, pláne, hogy a legnagyobb és legnépszerűbb konkurenciák szinte mind egy szálig ingyenesek. Viszonyításképp, a hamarosan hazánkban is elinduló, több ezer órányi tartalmat kínáló SkyShowtime streaming szolgáltatás ugyanennyit kér el havonta, míg az Amazon Prime Video mindösszesen 899 forintba kóstál per hónap.

Persze a szolgáltatás is a havidíjhoz igazodik, azaz eltűnnek a reklámok, illetve minden felhasználó 10 GB-nyi tárhelyet is kap. A Citromail skandináv vezetése azonban megérti, ha valaki a továbbiakban nem szeretné használni a rendszert, ezért aki távozna, az ingyen átköltöztetheti a fiókját már szolgáltatókhoz.

Az előfizetésről mindenkinek április 12-ig van ideje dönteni, ha ez nem történik meg, akkor ezután nagy valószínűséggel – az inaktív profilokkal együtt – a fiókok adatai, azok teljes tartalmával törlésre kerülnek.

Ezt is érdemes elolvasnod:

5 munka, amiben 15-20 éven belül teljesen leváltja az embert a gép

×