A 13.3-as Patchtől kezdődően, amely remélhetőleg február 8-án jelenik meg, a dzsungelezőknek okosabban kell megtervezniük a korai játékukat.

Biztosan sokakkal megtörtént már, hogy békésen farmolt miden, az ellenfél roamolgat, így bőven van esély előnyt szerezni, ám egy pillanat alatt valami lerobbantja az életpontokat a bokorból. Nos, ilyesmire nem biztos, hogy sok példa lesz a jövőben ugyanis a League of Legends Patch 13.3-at úgy állították össze a fejlesztők, hogy csökkentsék a korai gankek és dive-ok erejét.

A 13.3-as Patchtől kezdődően, amely remélhetőleg február 8-án jelenik meg, a dzsungelezőknek okosabban kell megtervezniük a korai játékukat. A Treat Gold effekt töltési idejét 30 másodpercről 20 másodpercre csökkentik, a nagy neutrális szörnyek, mint a kék és piros buffok, mostantól 85 XP-t adnak az eredeti 75 helyett.

 

Ha az ellenséges jungler invade-del próbálkozik, a 13.3-as javítással biztosítva leszünk, mivel még több wardunk (őrszem) lesz a térképen, hiszen a cooldownjuk 240-120 másodpercről 210-120 másodpercre csökken.

A fejlesztők a torony sebzéseit is erősen csiszolják a játék elejére nézve. Attól a pillanattól kezdve, hogy betöltünk a Riftre, egészen a 14. percig a tornyok 182-350 sebzést okoznak a 162-344 helyett.

Ami a dzsungeleket illeti, akik első körben visszaéltek az Umbral Glaive-vel, most érdekesebb idő lesz a dzsungelben, mert a cooldown 40 másodpercről 50 másodpercre nő, a renegát bajnokok három helyett most már csak két sebzést okoznak a wardokon, az Umbral Glaive többé nem fog egyetlen ütéssel elpusztítani őszemeket.

Mindezek a változások csak a gankek gyakoriságának csökkenését hivatottak előidézni.

Ezt olvastad már?

Ezt a változtatást szívesen fogadnák a régi motoros LoL játékosok

 

×