Hamarosan nehezebb lesz gankelni a LoL-ban, mint eddig
A 13.3-as Patchtől kezdődően, amely remélhetőleg február 8-án jelenik meg, a dzsungelezőknek okosabban kell megtervezniük a korai játékukat.
A 13.3-as Patchtől kezdődően, amely remélhetőleg február 8-án jelenik meg, a dzsungelezőknek okosabban kell megtervezniük a korai játékukat.
A 13.3-as Patchtől kezdődően, amely remélhetőleg február 8-án jelenik meg, a dzsungelezőknek okosabban kell megtervezniük a korai játékukat.
Biztosan sokakkal megtörtént már, hogy békésen farmolt miden, az ellenfél roamolgat, így bőven van esély előnyt szerezni, ám egy pillanat alatt valami lerobbantja az életpontokat a bokorból. Nos, ilyesmire nem biztos, hogy sok példa lesz a jövőben ugyanis a League of Legends Patch 13.3-at úgy állították össze a fejlesztők, hogy csökkentsék a korai gankek és dive-ok erejét.
A 13.3-as Patchtől kezdődően, amely remélhetőleg február 8-án jelenik meg, a dzsungelezőknek okosabban kell megtervezniük a korai játékukat. A Treat Gold effekt töltési idejét 30 másodpercről 20 másodpercre csökkentik, a nagy neutrális szörnyek, mint a kék és piros buffok, mostantól 85 XP-t adnak az eredeti 75 helyett.
Pulled back Pantheon, Thresh & Pyke in order to not creep too much damage and being careful not to over-swing after 13.2 GW and Enchanter changes.
Jungle changes aim to nerf ganking (treats benefit ganking, making dives a bit riskier) & trading gold for XP (junglers pref XP). pic.twitter.com/h0GxYoToOw
— Matt Leung-Harrison (@RiotPhroxzon) February 1, 2023
Ha az ellenséges jungler invade-del próbálkozik, a 13.3-as javítással biztosítva leszünk, mivel még több wardunk (őrszem) lesz a térképen, hiszen a cooldownjuk 240-120 másodpercről 210-120 másodpercre csökken.
A fejlesztők a torony sebzéseit is erősen csiszolják a játék elejére nézve. Attól a pillanattól kezdve, hogy betöltünk a Riftre, egészen a 14. percig a tornyok 182-350 sebzést okoznak a 162-344 helyett.
Ami a dzsungeleket illeti, akik első körben visszaéltek az Umbral Glaive-vel, most érdekesebb idő lesz a dzsungelben, mert a cooldown 40 másodpercről 50 másodpercre nő, a renegát bajnokok három helyett most már csak két sebzést okoznak a wardokon, az Umbral Glaive többé nem fog egyetlen ütéssel elpusztítani őszemeket.
Mindezek a változások csak a gankek gyakoriságának csökkenését hivatottak előidézni.
Ezt a változtatást szívesen fogadnák a régi motoros LoL játékosok