Koncepció Unreal Engine 5-ben: a sárkány nem hasonlít, és: mi a fenét keresnek raptorok a Pandorán? De legalább őrületesen szép!

Lenyűgöző Avatar videojáték koncepció készült Unreal Engine 5-tel, ami végre rálátást nyújt arra, hogy milyen lenne Pandora ösvényeit róni az Avatar: Frontiers of Pandorában. Bár a videó nem a 2021-ben nagy dirrel-durral bejelentett game-ből származik, van miért szeretni.

Forrás: TeaserPlay

Az Ubisoft 2022-re ígérte az Avatar játékot, de – már meg sem lepődünk – elhalasztották a premiert: tavaly májusban azt közölték, hogy még az aktuális fiskális évben napvilágot lát újgenerációs konzolokra és PC-re. Legyen, de a pénzügyi időszak 2023 áprilisában zárul, szóval már nagyon illene villantani valamit a Frontiers of Pandorából. Eddig csak ezt a – gameplayt nem tartalmazó – előzetest láttuk:

 

Mivel a játéknak azóta kb. híre-hamva nincs, a TeaserPlay tehetséges koncepcióvideó készítői fejlesztettek egy hiánypótló játékmenet részletet – osztotta meg a Gaming Bible. Az Unreal 5 csodáját kihasználó néhány perc káprázatos bepillantás abba az élménybe, amit az Ubisofttól is várunk.

 

A kisfilm színesítésére beletettek néhány oda nem illő dolgot (ösvényt keresztező random raptorok, inkább Elden Ringet, mintsem Avatart idéző sárkány), de ettől még kisebb remekmű. Van ugyanakkor egy markáns különbség a videó és a készülő játék között: előbbit az Unreallel, míg utóbbit az Ubisofot saját fejlesztésű Snowdrop motorjával kreálták. Reméljük, hogy ez nem befolyásolja negatívan a végeredmény, csak adnák már ki!

Vagy hiába várjuk?

Baj van az Ubisoftnál: egy nagy játék még később jön, hármat meg ki sem adnak

 

 

 

×