Vannak dolgok, amiket a jól bevált recepten nem szabad megváltoztatni – betartja ezt a szabályt az Ubisoft, vagy éppen sutba vágja?

Elsőre és másodikra is elgondolkodtató érveléssel jelentette be az Ubisoft, hogy egy alapvető tulajdonságában biztosan más lesz a készülő Assassin’s Creed Mirage, mint a Valhalla volt. A sorozat legutóbbi sikerdarabja a Gaming Bible szerint „nevetségesen hosszú” fő történettel rendelkezett, ezért az Ubisoft okkal érezte szükségét annak, hogy a következő cím időtartamát a vikingekhez képest jól megkurtítsa.

Na de ennyire?

Forrás: Ubisoft

Amíg a Valhalla – tényleg – irdatlan nagy kampánya kb. 60 órás játékidőt emésztett fel, a Mirage várhatóan alig 15-20 órás lesz. Az Ubisoft azzal állt ki a jelentősen kisebb game mellett, hogy az sokkal inkább követi az Assassin’s Creed korai hagyományait, amikor a rajongók megszerették a sorozatot. Az első néhány játék tényleg messze nem tartott olyan sokáig, mint az északi nomádok története, így a Közel-Keleten játszódó Mirage a régen megszokott méretű térképpel és időtartammal próbálja meg- és visszahódítani a rajongókat.

 

Lehet tudni egyébként, hogy nem ez az egyetlen game, ami fejlesztés alatt áll. Elkezdődött egy távol-keleti, a feudális Japánban játszódó cím fejlesztése is, Codename Red néven, de akad még egy, a Codename Hexe, amiről a kódolt nevén kívül egyelőre semmit sem tudni, de sokan gondolják úgy, hogy ez lesz az első Assassin’s Creed, női főhőssel. Utóbbiak premierdátuma még messze van, viszont a Mirage várhatóan ebben az évben piacra kerül.

Ja tényleg, lesz mobilos is:

Kiszivárgott videón látható a Kínában játszódó Assassin’s Creed Codename Jade

 

×