JGOD megvizsgálta a kérdéskört.

A Skill Gap kérdése a Warzone 2.0 megjelenése óta izgatja a közösséget. A legjobb játékos szerint az eredeti klienshez képest tapasztalható TTK (Time To Kill – Öléshez szükséges idő) és mozgás változások a gyengébb felhasználóknak kedveznek. Az alacsony TTK-nak köszönhetően kevesebb esélyük van lereagálni egy-egy támadást, így az amúgy kiváló aimmal rendelkező „profikat” is hamar ledarálhatja bárki.

Ennek köszönhetően a közösség egy része november óta követeli az Activisiontől a TTK megemelését. Sőt, egy Twitteres szavazáson is erőteljesen a TTK növelése mellett szavaztak a játékosok. Úgy tűnhet elsőre, hogy teljesen valós problémáról beszélhetünk. Nem szabad azonban elfelejtenünk, hogy mérések nélkül mit sem érnek ezek, sok esetben csalóka lehet a Warzone 2.0 viselkedése.

JGOD összehasonlította az eredeti Warzone klienst és az újat!

Egészen pontosan a Warzone első évéből válogatott, amikor még csak a Modern Warfare 2019-es fegyverekkel gyilkolhattunk Verdansk térképén. A meta, közepes távolságokon használandó fegyvereket megvizsgálva hamar kiderült, hogy gyakorlatilag a TTK értékek és az ölésekhez szükséges lövésszámok is meglepően azonosak a két játék esetében. Azt azonban ő is elismerte, hogy a közelharci, leginkább SMG fegyverek mellett leolvasható értékek azt mutatják, hogy sokkal gyorsabban ölhetünk az új kliensben. Éppen ezért egy egyszerű, univerzális frissítéssel nem is lehetne megoldani a „problémát”, külön kellene vizsgálni az egyes fegyvereket, kategóriákat.

Akadozik, laggol a Warzone 2.0? – Így javíthatsz a problémákon

 

×