A barátkérelmek sem mindig úgy működnek, ahogy kellene.

A Warzone 2 és Modern Warfare II teljes mértékű crossplay támogatással rendelkezik Xboxon, Playstationön és számítógépen. Ám nem minden esetben működik úgy ez a rendszer, ahogy azt a fejlesztők megálmodták. A Call of Duty egyik legidegesítőbb, nem játékmechanikai bugját is ennek köszönhetjük, ám szerencsére nem maradunk megoldás nélkül sem.

Mutatjuk is, hogyan javíthatjuk a „friend request locked” hibát Warzone 2-ben és Modern Warfare II-ben!

Az alapok – Restart

Mielőtt bonyolultabb megoldásokkal próbálkoznánk, érdemes újraindítani a játékokat, akár több alkalommal is. Az esetek egy részében már ez is megoldja a problémákat, akármennyire is elcsépelt és alap módszernek tűnhet sokak szemében.

Jelölés kérése

Ha továbbra is fennáll a probléma, akkor ismét egy egyszerű megoldással is próbálkozhatunk. Kérjük meg ismerősünket, hogy jelöljön be ő minket.

  1. Indítsd el a játékot
  2. Keresd meg a Settings menüpontot, majd azon belül az Account és Network részt
  3. Másold ki az Activision ID-dat, melynek ilyen a formátuma: Név#1234
  4. Kérd meg ismerősödet, hogy jelölje be a fenti fiókot
  5. Fogadd el a kérést, miután elküldték
  6. Ha valamiért nem dobta volna fel a játék, akkor a Notifications fül alatt a „Filter to All”-ra állítva a szűrést is megtalálhatod majd

Call of Duty Companion App

Ha minden kötél szakad, akkor ideje letölteni a Call of Duty hivatalos alkalmazását a készülékeinkre:

A bejelentkezéshez az Activision fiókunkat kell használni. Az applikációban megjelennek a barátkérelmek, melyeket pillanatok alatt elfogadhatunk. Ennek köszönhetően az in-game bug nem is fog számítani, hiszen egy külsős, de hivatalos felületen már meg is oldottuk a dolgot.

Ezzel a két Warzone 2.0 fegyverrel érdemes nyitni a 2023-as évet

×