Újabb javításra váró probléma merült fel a mindössze néhány hete játszható multiplayerben, mivel a bosszúvágy tönkreteszi az élményt!

Nem túl meglepő módon egyre kisebb népszerűségnek örvend a szöveges chat a WZ2-ben, mióta sokan sportot űznek belőle, hogy

üzenetekkel állnak bosszút a legyőzőiken.

Újdonságnak számít, hogy a halott spectator-ok – bár kihullottak az akcióból – szerverszerte folytathatják a kommunikációt. Ez nem várt mellékhatással jár, hiszen vannak, akik úgy vesznek revansot az őket ért találatokért, hogy a csevegőben árulkodnak az ellenfelük pozíciójáról. Hamar kiderült, hogy a szemét taktika kiegyensúlyozott meccseket tesz tönkre:

Why can Text Chat be used by dead spectators to snitch on my position? from CODWarzone

Ezt a helyzetet éppen csak megúszta a redditező, de okkal borult ki a Jamal nevű felhasználón, aki „holtában” még utána nyúlt és szétkürtölte, hogy éppen merre mozog.

A kommentszekció ugyancsak hülyét kapott az eset láttán, és egy többen követelik, hogy a fejlesztők csináljanak valamit.

Forrás: ActiVision

Ha lehetőséget kapnak rá, sokan fognak élni a lehetőséggel, hogy bosszút álljanak az őket egyébként tisztességesen legyőző játékosokon. Az ActiVision fejlesztői nyilván nem számítottak rá (ki tudja, miért?), hogy a userek visszaélnek a nyitott csevegő lehetőségeivel, de ez a fagyi csúnyán visszanyalt. A Redditen egyre többen követelik, hogy kezdjenek valamit a halál után is kísértő spectatorok-kal. Valaki azt írta – lássuk be, némi joggal, hogy ez a jelenség jó ideje létezik más játékoknál és egyéni szervereken, szóval egy akkora fejlesztő team-nek, mint ami a WZ mögött áll, meg se kellene kottyanjon egy ilyen probléma.

Van itt baj – nem először kell belenyúlni a játékba:

Ez gyors volt: már le is tiltottak két friss upgrade-et a Call of Duty Warzone 2.0-ban!

 

Elindult új webshopunk, nézz szét te is!

 

×