Multiplayer környezetben minden extra képkocka számít.
Szerda este hivatalosan is elrajtolt a Warzone 2.0 és DMZ játékmód. Míg a főcímnél, a Modern Warfare II-nél fontos lehet a minél szebb képminőség, addig a multiplayer módokban egyértelműen a minél több képkockáé lesz a főszerep. Rengeteg játékos 144 Hz-es vagy afeletti monitoron, netán 120 Hz-es TV-n játszik a battle royale játékkal, ahol minden FPS számít. Éppen ezért lehet nagyon hasznos a Dexerto gyűjtése, melynek célja nem más, mint az FPS maximalizálása. Még 60 Hz-es megjelenítőn is sokat segíthet a több FPS, hiszen az input lag abban az esetben is csökken.
Nézzük is, hogyan érdemes beállítanunk a Warzone 2.0-át a legtöbb képkocka elérésnek érdekében!
Display beállítások
- Display Mode: Fullscreen Exclusive – A legjobb beállítás, ha minél kevesebb késést szeretnénk
- Display Monitor: Itt értelemszerűen a fő monitorunkat kell kiválasztani
- Display Adapter: Itt a fő videókártyánk szerepel
- Screen Refresh rate: A monitorunk legmagasabb képfrissítését kell kiválasztani
- Display Resolution: Érdemes a monitorunk natív felbontását beállítani, gyengébb videókártya esetében az 1080p(1920×1080)-t érdemes becélozni
- Dynamic Resolution: Off
- Aspect Ratio: Automatic (16:9)
- V-Sync Gameplay: Off
- V-Sync Menu: Off
- Custom Frame Rate Limit: Custom
- Gameplay Custom Frame Rate Limit: 300
- Menu Custom Frame Rate Limit: 90
- Out of focus Custom Frame Rate Limit: 30
- Display Gamma: 2.2 (sRGB)
- Brightness: Preference
- Focus Mode: Off
Quality beállítások
- Quality Presets: Custom
- Render Resolution: 100
- Upscaling / Sharpening: FidelityFX CAS
- FidelityFX CAS Strength: 65 – Élesebb képet kapunk komolyabb FPS vesztés nélkül.
- Anti-Aliasing: SMAA T2X
- Anti-Aliasing Quality: Normal – A Low beállítás csak nagyon keveset segítene.
- Video Memory Scale: 90
- Texture Resolution: Low
- Texture Filter Anisotropic: High
- Nearby Level of Detail: Low
- Distant Level of Detail: Low
- Clutter Draw Distance: Short
- Particle Quality: High –
- Particle Quality Level: Low
- Bullet Impacts & Sprays: On –
- Shader Quality: Low
- Tessellation: Off
- Terrain Memory: Max
- On-Demand Texture Streaming: Off
- Streaming Quality: Low
- Volumetric Quality: Low
- Deferred Physics Quality: Low
- Water Caustics: Off
- Shadow Map Resolution: Low
- Spot Shadow Quality: Low
- Cache Spot Shadows: On
- Spot Cache: Low
- Cache Sun Shadows: On
- Particle Lighting: Low
- Ambient Occlusion: Off
- Screen Space Reflections: Off
- Static Reflection Quality: Low
- Weather Grid Volumes: Off
- Nvidia Reflex Low Latency: On
- Depth of Field: Your Preference
- World Motion Blur: Off
- Weapon Motion Blur: Off
- Film Grain: 0.00
View beállítások
- Field of View: 100–110 – Ez az érték meglehetősen személyfüggő, de a 100 arany középút lehet az előnyszerzés és a megnövekedett gépigény között.
- ADS Field of View: Affected
- Weapon Field of View: Default
- 3rd Person Field of View: 80-100
- Vehicle Field of View: Default
- 1st Person Camera Movement: Least (50%)
- 3rd Person Camera Movement: Least (50%)
- 3rd Person ADS Transition: Saját preferencia
- Default Spectator Camera: Saját preferencia
A fenti beállításoktól bizonyos esetekben természetesen eltérhetünk, ám kiinduló alapnak tökéletesek lehetnek, ha az FPS maximalizálása a cél. Külön örömhír, hogy mostantól a FOV csúszkát minden platformon állíthatjuk a Warzone 2.0-ban is, így a konzolos felhasználók is elégedetten csettinthetnek. PC-n érdemes frissítenünk a videókártya drivereket is, melyeket az alábbi linkeken érhetünk el:
Jó szórakozást kívánunk!
Ellenségből barát?! – Ezekkel a Warzone 2.0 módokkal játszunk a héten