A játék fejlesztésének vezetője nem egy egyszerű looter shootert, hanem egy műfajteremtő csodát ígér. Tényleg jól néz ki, de egy kicsit kételkedünk.

Képzeljük el, hogy fogjuk a rendkívül hangulatos The Divisiont, másik kezünkkel pedig a remekül felépített világú Destiny-t, majd a két többjátékos mókára épülő akciójátékot egybe gyúrjuk. Persze a legalapvetőbb dolgokban nagyon hasonlítanak, hiszen mindkettő amolyan looter-shooter, mégis kellőképp eltérnek ahhoz, hogy egy teljesen más közönséget szólítsanak meg.

Ezt a két közönséget azonban hamarosan egybe terelheti a dél-koreai NCSoft legújabb játéka, a Project LLL, ami a fentebb említett finomnak tűnő recept alapján készül. Persze nemcsak a két bejáratott cím, hanem olyan kult-klasszikus mozik is ötletforrásként szolgáltak, mint a Total Recall – Az Emlékmás, a Szárnyas Fejvadász, vagy mint a Dűne.

Ebből már sejthető, hogy egy földhözragadtabb sci-firől van szó, aminek játékmenete nagyban hasonlít az említett játékokhoz. A Project LLL a bemutatott anyag alapján egészen pazarul fest, amiért az Unreal Engine 5-nek adhatunk hálát, míg maga a rendszer és az akciózás inkább a The Division looter shooter mmotps-ére hajaz.

Igaz, a játék vezető fejlesztője, Jaehyun Bae valami nagyon egyedit, egy új műfajt szeretne megalkotni, amit bizonyítandó egyfajta procedurális (tartalom)alkotási módszert is említett – bár erről szinte semmit nem tudtunk meg. A nagy szavak mögött azonban a játékmenet eléggé szkripteltnek, azaz előre megrendezettnek tűnik, és egyelőre az izgalmas világon/univerzumon túl nem sok egyedit láthattunk a Project LLL-ből.

Persze már akkor egy sikeres program lehet, ha megfelelően képes ötvözni a műfaj meghatározó címeinek jól működő aspektusait, nem kell mindig mindennek valami mindent is felforgató műfajteremtő ígéretnek lennie.

A Project LLL elvileg gőzerővel készül, de 2024-nél előbb egészen biztosan nem fog megjelenni.

Ezt is érdemes elolvasnod:

Ilyen lesz a GTA 6 világa? – Több város egyben a friss koncepció-trailereken

 

×