Közkedvelt megoldásról beszélhetünk.

Kedd délután már néhány kiszivárgott videóból lehetett sejteni, hogy a Warzone 2.0 egy eddig nem említett dologban is eltér az elődtől. Sok játékhoz hasonlóan, korábban egy teljesen lineáris út állt a felhasználók előtt a Battle Pass feloldásnál. Minden egyes szintlépésnél a fejlesztők által felkínált „ajándékot” kapta meg mindenki, nem volt semmilyen szabadság az előremenetelben.

A mainstream, legnépszerűbb battle royale játékok sorában talán a Fortnite szakított ezzel a rendszerrel elsőként. A fejlesztők ott csillagokat adnak a felhasználók kezébe, melyekkel bizonyos szintig szabadon válogathatnak a feloldható tárgyak vagy épp V-Bucks között. Iparági pletykák alapján a Rainbow Six Siege következő szezonja is hasonlóra készül, úgy tűnik, hogy többen is erre az útra térhetnek át a jövőben.

A Warzone 2.0 sem kivétel, most már hivatalosan is kijelenthetjük, hogy átdolgozták a fejlesztők a rendszert!

A Call of Duty fejlesztői egy térképhez hasonló rendszer dolgoztak ki. A játékosok félig-meddig szabadon eldönthetik, hogy milyen sorrendben és prioritással szeretnék feloldani az egyes jutalmakat. A feloldáshoz szükséges Tokeneket természetesen továbbra is játékkal és XP szerzéssel kapják meg a felhasználók.

Ezek típusa azonban szerencsére nem változott. Készülhetünk Operator skinekre, Blueprintekre, de az előző évekhez hasonlóan a belépő árát és némi extra CP-t is kifarmolhatunk majd. A közösség alapvetően pozitívan fogadta a változtatást, öröm látni, hogy ilyen téren is finomítottak a Warzone következő verzióján a programozók.

Szerdán megérkezik a Call of Duty: DMZ is – Ezt érdemes tudni a módról

×