A Fortnite-ból merítettek? - Ilyen lesz a Warzone 2.0 Battle Pass rendszere
Közkedvelt megoldásról beszélhetünk.
Közkedvelt megoldásról beszélhetünk.
Közkedvelt megoldásról beszélhetünk.
Kedd délután már néhány kiszivárgott videóból lehetett sejteni, hogy a Warzone 2.0 egy eddig nem említett dologban is eltér az elődtől. Sok játékhoz hasonlóan, korábban egy teljesen lineáris út állt a felhasználók előtt a Battle Pass feloldásnál. Minden egyes szintlépésnél a fejlesztők által felkínált „ajándékot” kapta meg mindenki, nem volt semmilyen szabadság az előremenetelben.
A mainstream, legnépszerűbb battle royale játékok sorában talán a Fortnite szakított ezzel a rendszerrel elsőként. A fejlesztők ott csillagokat adnak a felhasználók kezébe, melyekkel bizonyos szintig szabadon válogathatnak a feloldható tárgyak vagy épp V-Bucks között. Iparági pletykák alapján a Rainbow Six Siege következő szezonja is hasonlóra készül, úgy tűnik, hogy többen is erre az útra térhetnek át a jövőben.
Choose your path to victory in the all-new Battle Pass 💥
🗺 Target the rewards you want
⚔️ Free functional weapons
🔥 100+ rewards to earn pic.twitter.com/WX6kxnCgeY— Call of Duty (@CallofDuty) November 15, 2022
A Warzone 2.0 sem kivétel, most már hivatalosan is kijelenthetjük, hogy átdolgozták a fejlesztők a rendszert!
A Call of Duty fejlesztői egy térképhez hasonló rendszer dolgoztak ki. A játékosok félig-meddig szabadon eldönthetik, hogy milyen sorrendben és prioritással szeretnék feloldani az egyes jutalmakat. A feloldáshoz szükséges Tokeneket természetesen továbbra is játékkal és XP szerzéssel kapják meg a felhasználók.
Ezek típusa azonban szerencsére nem változott. Készülhetünk Operator skinekre, Blueprintekre, de az előző évekhez hasonlóan a belépő árát és némi extra CP-t is kifarmolhatunk majd. A közösség alapvetően pozitívan fogadta a változtatást, öröm látni, hogy ilyen téren is finomítottak a Warzone következő verzióján a programozók.
Szerdán megérkezik a Call of Duty: DMZ is – Ezt érdemes tudni a módról