Igazságosabb rendszerben harcolhatnak a játékosok.

A Rainbow Six Siege fejlesztői már februárban, a Year 7 roadmapjén elhintették, hogy a harmadik szezonban a Ranked rendszert is átszabják. Az akkor is már csak szimplán Ranked 2.0-nek hívott fejlesztés végül nem érkezett meg a Y7S3-ban. Úgy tűnik azonban, hogy a Y7S4 fájljaiban már minden készen áll, hogy elrajtoltathassák az újdonságot.

Nézzük is, hogy mire számíthatunk!

  • Többé nem lesznek 10 meccsből álló besoroló mérkőzések a szezonok elején, mindenki Copper V-ben kezdi majd, hogy folyamatosan felfelé haladhasson a ranglétlán. Aggodalomra semmi ok, a korábbi MMR szintünket figyelembe veszi a játék, így nem kell félnünk attól, hogy Diamond játékosokkal sorolja össze a Copper felhasználókat.
  • A játékosok minden egyes ranglépés után ajándékban részesülnek. Ez jelenthet Alpha/Bravo csomagokat vagy épp charmokat, az átalakított menü már ki is szivárgott a hétvégén:

 

  • Mostantól nem csak egyetlen, a legmagasabb rangunknak megfelelő charmot kapjuk meg a szezon végén, hanem minden egyes, a szintünk alatt járó charmot is. Ha Diamond rangot értünk el, akkor megkapjuk a Copper, Bronze, Silver, Gold, Platinum Emerald és Diamond charmokat is.
  • Minden rank 5 kategóriára oszlik majd fel, beleértve a Diamond előtti Emerald rangot, mely szintén egy Y7S4-es újdonság
  • Papíron nem látjuk többé az MMR szintünket sem

A fenti képen az új MMR eloszlást láthatjuk egy félkész képen. Az új, Emerald rang 3500 és 4000 MMR között kerül bevezetésre, így a Platinum és Diamond közé ékelődik majd. Egy „tier”-nyi rank éppen 100 MMR-nek fog megfelelni, minden egyes rang 5 tierrel rendelkezik majd a Championst kivéve.

Nincs több csaló?! – Zseniális módszerrel jelentkeztek a R6S fejlesztői

×