Új mechanikát vezetnének be a fejlesztők.

Már szinte órákban is megérheti számolnunk a Warzone 2.0 érkezését. Szerda este mindenki számára kitárulnak a szerverek kapui, hogy aztán belevethessük magunkat a battle royale forgatagba. A régi klienst közel két hétig le is lövi az Activision, így nem sok választási lehetőségünk lesz.

Újdonságokból nem lesz hiány, azt biztosra vehetjük. Az új motor alapból rengeteg változtatással kecsegtet, de a kissé átalakított Loadout rendszer vagy épp a teljesen friss pálya is elszórakoztat minket hetekig. Több, játékmechanikát érintő változtatást is kapunk majd. A legszembetűnőbb példa erre, hogy a Gulag immár 2v2 formátumban várja a második esélyre vágyó játékosokat.

Úgy tűnik, hogy az esési sebzés sem marad a régi!

A jelenlegi kliensben egyszerűen működik a történet. Ugrás, esés után vagy meghalunk/knockolódunk vagy gyakorlatilag sérülés nélkül harcolunk tovább. A Warzone 2.0 azonban szakít ezzel a hagyománnyal. Mostantól jobban meg kell választanunk, hogy mikor akarunk ugrani, hiszen fontos tényező lesz az esésünk mélysége a kiosztott sebzésnél.

Tegyük fel, hogy 5 méter esetén már 10 HP-t veszítünk, míg 10 méternél már akár a HP-nk fele is eltűnhet. Ez már bizony komoly taktikai tényezővé növi ki magát így a párharcokban, hiszen egy-egy meggondolatlan ugrás miatt akár el is bukhatjuk a tűzharcot. A közösség pozitívan fogadta a változást, remélhetőleg „élőben” is jól vizsgázik majd a mechanika.

Megvan, mikor léphet magyar ember a Holdra

×