A rajongók nagyon ki voltak éhezve a 2019-es cím folytatására.

Hivatalosan október 28-án jelent meg a Call of Duty sorozat legújabb címe, a Modern Warfare II. Az Activisiont régóta nem kímélik a közösség kritikái, sokan úgy hiszik, hogy teljesen felesleges évente kiadni egy-egy játékot. Úgy tűnik, hogy ők is belátták ezt, hiszen papíron két éves COD ciklusra készülhetünk (bár már ebben sem lehetünk biztosak), ám előtte szép kis erődemonstrációt tartottak.

A gamerek előszeretettel szeretik használni a „halott játék” kifejezést, ám az esetek részében ez nem igazán fedi a valóságot. Már a Modern Warfare II nyári, promóciós időszakában lehetett látni, hogy a rajongók ki vannak éhezve a címre. A Twitter üzenetek kedvelései folyamatosan döntögették a rekordokat, biztosak lehettünk abban, hogy a legsikeresebb COD részek közé érkezik az újdonság.

 

Nem is tévedtünk, a Modern Warfare II elképesztően gyorsan fogy!

Az Activision büszkén jelentette be, hogy a játék máris elérte az 1 milliárd dolláros bevételt, mindezt pedig 10 nap alatt. A házon belüli rekordot eddig a 2012-es Black Ops 2 tartotta, akkor 15 nap kellett az álomhatár átlépéséhez. Azt is elárulták a fejlesztők, hogy több mint 1 milliárd meccset játszottak le eddig a játékosok. Ne feledjük, hogy november 16-án érkezik az ingyenes Warzone 2 és DMZ mód is, mely újabb játékosokat csábíthat vissza a harctérre. Ha tippelnünk kellene, sok stúdió elfogadna olyan „halott játékot”, mint a Modern Warfare II.

Közelharcban sincsen párja – Ez a MW II AR kihagyhatatlan választás

×