A fejlesztők újabb bejegyzéssel jelentkeztek.

Ahogy az várható volt, szerda este ismét újabb információkat csepegtettek a Call of Duty fejlesztői. Szinte minden napra jut valami, a Warzone 2.0 és DMZ érkezésééig várhatóan így is marad. Egyrészt a felhasználók rengeteg hasznos információt tudhatnak meg, másrészt a hype sem ül le november közepéig.

A legutóbbi bejegyzésben Modern Warfare II multiplayer előrehaladást érintették a cég fejlesztői. Bővebb információt kaptunk az érkező Camo-król, a napi és heti küldetésekről. Ami azonban még ennél is fontosabb lehet, az a fegyverekkel kapcsolatos változtatások, újdonságok. Nem titok, hogy az MW II-ben és a Warzone 2.0-ban egy belsős rendszer is segíteni fogja a játékosokat a megfelelő fegyverek kiválasztásánál.

Ennél egy fokkal izgalmasabb lehet a Weapon Tuning funkció!

Ha elérjük egy-egy fegyver maximum szintjét, akkor a játék megajándékoz minket egy Weapon Tuning nevet viselő felülettel. Erről screenshotot is publikáltak a fejlesztők, melyet csatoltunk. Gyakorlatilag az alapból valamilyen előnyt (és hátrányt) biztosító kiegészítőket formálhatjuk a saját szájízünk szerint. A fenti képen egy EDGE-47 GRIP tulajdonságainak finomhangolását láthatjuk.

Feláldoznánk az ADS sebességünket egy kis visszarúgás csökkentésért? Mostantól egy csúszka elhúzásával akár ezt is megtehetjük. Új korszak köszönthet be a fegyverek személyre szabásánál, a loadoutoknál már az egyes attachmentekre vonatkozó értékeket is külön fel kell tüntetniük a tartalomgyártóknak, szakértőknek. A képernyő közepén pedig egy dinamikus diagram szemlélteti, hogy mennyire hoztuk egyensúlyba a kiválasztott fegyvert és a kiegészítőket.

Kutatás: A játékoktól nem nyáladzó hülye, hanem kifejezetten okos lehetsz

×