Nem ez lesz a játék legjobb szezonja.

Úgy tűnik, hogy a Rainbow Six Siege hetedik évének harmadik szezonja nem a legjobb időszaka a játéknak. Az alap frissítés megérkezése óta szenvednek a játékosok az FPS fagyásoktól, melyre a mai napig nem érkezett univerzális megoldás a Ubisoft programozóitól. A legutóbbi, Y7S3.3-as frissítés pedig újabb, komoly gondokat hozott el a felhasználók eszközeire.

A frissítést követően többen jelezték, hogy a játék laggol náluk, illetve desync problémákról is érkeztek beszámolók. Első körben a közösség mindig szkeptikus ezekkel kapcsolatban, ám hamar kiderült, hogy ezúttal sem a kifogást keresték a felhasználók. A Ubisoft ki is adott egy közleményt a hétvégén, ám ez csak olaj volt az amúgy is egyre nagyobb tűzre.

Kifagyásokat okoz a hibajavítás?

A Ubisoft hivatalos Twitter üzenetben reagált a desync/lag problémákra. Elismerték, hogy valóban létező hibajelenségről beszélhetünk. A bug forrását sikerült megtalálniuk, melyet meg is szüntettek, így papíron akár örülhetnénk is. A rögtönzött hibajavítás azonban újabb problémákat idéz elő, mely talán még jobban megnehezíti a játékosok dolgát.

A felhasználók az elmúlt napokban és a hét elején kifagyásokat tapasztalhatnak, melyet a lag fix implementálása okoz. A fejlesztők megígérték, hogy hétfő-kedd környékén orvosolni fogják a problémát, ám a közösség nem kímélte őket a bejegyzés alatt. Remélhetőleg a negyedik, több újdonsággal is kecsegtető szezonra sikerült kigyomlálni az ilyen jellegű hibákat.

Windowson játszol? – Brutál gyorsan fognak betölteni a játékok PC-n

×