Ez vajon jót jelent? A Santa Monica Studio úgy jelentette be a fejlesztés lezárását, hogy még egy csomó idejük lett volna a csiszolgatásra…

A Santa Monica Studio megköszönte a türelmet minden rajongónak, és a hivatalos Twitter-csatornáján bejelentette:

a God of War Ragnarök arannyá vált, ami a szakzsargonban annyit tesz, hogy megszületett a végleges változat, amit továbbíthatnak a fizikai kiadványok elkészítéséhez.

 

A fejlesztőket egy kicsit sem sürgette az idő, hiszen a közlemény bő egy hónappal előzte meg a játék premiernapját (2022. november 9-én jön, PlayStation 4-re és 5-re), de legalább biztossá vált, hogy a lemezes változathoz ragaszkodó gamerek is időben kézbe vehetik a játékot.

Az új játékban állítólag sokkal több vertikális irányú harc lesz. Forrás: Santa Monica Studio

A digitális korban már kevésbé fontos esemény az „arannyá válás”, mint akkor, amikor még kizárólag fizikai adathordozón értékesítették a gameket, viszont így is megmaradt fontos mérföldkőnek – annak ellenére, hogy a játék patch-ain nyilván a megjelenésig és utána is dolgozni fognak.

Nem mintha nem lett volna elég idejük, hiszen Kratos hangja, Christopher Judge hosszas rehabailitációra kényszerült, miután gerinc-, csípő- és térdműtéten esett át.

A színész azóta jól van, így ha egy év csúszással is, de elkészültek a hangfelvételek.

A God of War Ragnarök az eddig kiszivárgott hírek szerint már mind a kilenc valóságsíkot bejárhatóvá teszi és 11 különböző faj fog megjelenni benne. A játékidő kb. 40 óra, benne 4,5 órányi videóval.

Ehhez jó sok helyre lesz szükséged a konzolon:

Takarítsd ki a PS-t – Ennyi helyet foglalhat a God of War: Ragnarök

 

×