A Disney+ vezérigazgatója szerint a szolgáltatás még így is alulárazott.

Bizonyára mindenki hallott már róla, hogy a Disney+ „olcsó”, azonban reklámokkal tűzdelt csomagot indít. Ezt azonban úgy alakították ki, hogy az új csomag kerül majd annyiba, mint a jelenlegi előfizetés ára, a most használt csomagok pedig drágábbak lesznek. Természetesen ez sok előfizető számára elégedetlenséghez vezetett, főleg most, hogy mindenki számára nehezebb lett az élet. A Disney vezérigazgatója, Bob Chapek kijelentette:

Disney+ határozottan „alulárazott”, ha figyelembe vesszük a műsorok, filmek és dokumentumfilmek mennyiségét és minőségét.

„Ne feledjük, hogy a Disney+ elérhető TV-n, laptopon, tableten, telefonon és játékkonzolon is, sőt a műsorokat és filmeket le is lehet tölteni. A különböző profilokkal négy képernyőn streamelhetünk egyszerre”tette hozzá. Természetesen mivel ezek a mondatok pont az áremelkedés előtt érkeztek, sokan felhúzták a szemöldöküket.

„Úgy gondolom, hogy a szolgáltatás minőségéhez képest nagyon is olcsók vagyunk” – mondta a Technology Conference konferencián a vezérigazgató. Abban persze igaza van, hogy az utóbbi időben rengeteg friss tartalom jött a platformra, sőt nemrég egy rakás újdonságot jelentettek be: például jön az Ironheart, a Percy Jackson and the Olympians, az Avatar: The Way of Water, az Indiana Jones 5. és A kis hableány.

Miközben az egyre emelkedő rezsiárak miatt egyre többen mondják le az előfizetést, a Disney 221 millió előfizetőről beszél a Disney+, az ESPN+ és a Hulu szolgáltatásban. Természetesen az áremelés még változtathat ezen. Jelenleg egyébként igen olcsón, 599 forintért lehet előfizetni. Ez egy hónapig érvényes, utána a szolgáltatás 2490 forintos áron újul meg.

Amúgy ez az akció még mindig elérhető:

Most egy kiló kenyérnél is olcsóbban fizethetsz elő a Disney+-ra

 

×