Tényleg úgy "lopták"? - Így alakul át a R6S Battle Pass az utolsó szezonban
Teljesen átszabnák az eddigi rendszert.
Teljesen átszabnák az eddigi rendszert.
Teljesen átszabnák az eddigi rendszert.
Pár héttel ezelőtt felfedeztek a Rainbow Six Siege adatbányászai néhány érdekes dolgot a játékban. Ezúttal azonban nem a fegyverek viselkedésével vagy épp érkező skinekkel kapcsolatban bukkantak változásra. Úgy tűnik, hogy a Ubisoft átdolgozná a Battle Pass rendszert is, ráadásul a Fortnite-ból merítene íhletet. Konkrétumokat akkor még nem lehetett tudni, csak azt, hogy a játékosoknak valamennyire szabad választást biztosít majd a játék.
Lungu három napja már felvázolta a rendszert, ám akkor még nem lehetetett tudni, hogy Season 3-ban vagy Season 4-ben debütál-e az újdonság. A vasárnapi bemutató után kijelenthetjük, hogy nagy eséllyel csak Y7S4-ben láthatjuk először a változásokat.
Nézzük is, hogy alakul át a Battle Pass!
Az eddigi, lineáris rendszer helyet egy „metró térképhez” hasonlító, több útvonallal kecsegtető feloldást implementálnak a Ubisoft programozói. A szabadság nem lesz teljes, ám a kívánt tárgyakat, skineket hamarabb elérhetjük így. A legvégén természetesen minden tárgy és ajándék a virtuális raktárunkban landol, ahogy azt már korábban megszokhattuk. A 100 ingyenes és prémium tárgy begyűjtéses után az extra szintek Alpha Packokkal kecsegtetnek majd.
A vasárnapi bejelentés óta azt is tudjuk, hogy a harmadik szezonban már lehetőségünk lesz Battle Pass ajándékozásra, így több szinten is fejlődik a belépő. A Y7S3 szeptember elején érkezik meg az éles szerverekre, míg a Y7S4 csak év végén.
Brutális összegre, 2,3 billió forintra perelik a PlayStationt túlárazás miatt