Az adatbányászok két grafikonnal jelentkeztek hétfőn.

Az elmúlt hónapokban rengeteg alkalommal felmerült már, hogy Rainbow Six Siege Y7S3-ban nagyot változhat a fegyverek visszarúgása. A kezdeti hírek nem igazán voltak biztatóak, hiszen a kiszivárgott képek és videók alapján bizony nem könnyű az AR,SMG és LMG fegyverek megtartása. Ez továbbra azóta sem változott, ám a leakerek szerint sokkal konzisztensebb lesz majd a kilőtt lövedékek mintázata, így hosszú távon akár profitálhatnak is a játékosok.

Nem szabad elfelejtenünk, hogy a Rainbow Six Siege fejlesztői korábban egy LMG nerfet is belengettek. Úgy tűnik, hogy két legyen ütnének egy csapásra, hiszen a recoil változások másként hatnak majd az LMG és másként az AR, SMG fegyverekre. Bár a hivatalos Y7S3 bejelentésre még várnunk kell, pár diagram kiszivárgott Lungu jóvoltából.

Nézzük is, hogy változik a vízszintes és függőleges visszarúgás!

Vertical – Függőleges visszarúgás  

A fenti képen sárga vonallal a régi fegyverek, piros vonallal az „új” SMG és AR fegyverek, míg feketével az LMG fegyver visszarúgását olvashatjuk le. Jól látható, hogy az SMG és AR fegyverek változása is érezhető lesz, ám az LMG-k még jobban megszenvedik majd az új fejlesztést. A diagram alapján 15 és 23 kilőtt tölténynél pedig tovább bünteti majd a R6S géppuskákat. Az AR-eknél megbocsájtóbb lesz a játékosok Six Siege, illetve alapból máshogy használják azokat a felhasználók.

Horizontal – Vízszintes visszarúgás

A vonalak jelölése azonos a fentiekhez, itt is jól látható, hogy az LMG fegyvereket bünteti majd igazán a játék. Sokkal hamarabb és nagyobb mértékben érezhetjük a nehezítést, mint az AR és SMG fegyverek esetében. A változásokat csak a PC kliensben találták meg a leakerek, egyelőre a konzolos játékosok megnyugodhatnak. 

Borítókép: YouTube

Mit szóltok a változásokhoz?

Ebből baj lehet – A csalás igenis jót tesz a játékoknak a cheat-fejlesztők szerint

×