A Needham & Company független befektetési bank elemzője a Yahoo-nak árulta el, hogy valójában milyen deal húzódhat a Netflix és a Microsoft nemrég bejelentett megállapodása mögött. Laura Martin szerint jóval többről van szó, mint csupán arról, hogy
az IT-óriás technológiai hátteret nyújt az új, hirdetéseket tartalmazó előfizetési csomaghoz.
A Comic Book az interjú alapján úgy gondolja, hogy az olcsóbb, reklámnézegetős regisztráció arra szolgál, hogy a Netflix feltornázza kicsit az előfizetők dinamikusan csökkenő számát, és ezzel bevágódjon a Microsoftnál, mint kb. az egyetlen olyan cégnél, ami képes lenne kifizetni egy százmilliárd dollárra becsült vételárat, és még hasznot is húzna belőle.
„Az egész olyan, mintha a Netflix a kiutat keresné: igyekszik közelebb kerülni a Microsofthoz, abban bízva, hogy az Activision felvásárlása után majd ő lesz a következő” – mondta a Needham szakértője.
A portál leszögezi: Laura Martin nyilatkozata nem egyszerű pletyka, de ettől még spekuláció, hiszen a felvásárlás egyik érintett cégnél sem merült fel – egyelőre. A sokat látott elemző ugyanakkor nem a levegőbe beszél: amint arról nálunk is olvashattál, a Netflixnek egyre több videójátékos projektje merül fel, miközben a Microsoft duplán nyerne a platformmal:
Na, így már nem is annyira spekuláció, igaz?
Bódi Dániel A filmvilág sosem volt még annyira nyitott és szinte mentes a tabutól, mint…
Bódi Dániel 2022. 05. 03. - A fekete lyukak sokáig csak elméletben léteztek, egészen 2019-ig,…
Gábor János 2024.02.04. - Most már bármelyik pillanatban bejelentheti a Warner Bros. és az HBO,…
Gábor János 2024.02.04. - A Pocketpair annak ellenére sem lehet felhőtlenül boldog, hogy az általa…
RP 2022. 07. 11. - A nagy nyári melegek miatt bizony gondok akadhatnak az alapjáraton…
Gábor János 2024.02.04. - Visszataszító húzással lopkodhatja össze az adataidat más böngészőkből az Edge, és…