Egyre több játék támogatja az Nvidia és AMD FPS növelő algoritmusait - További 42 cím várja a frissítést
Nem véletlenül, közel natív minőségű képeket produkálnak a gyártók megoldásai.
Nem véletlenül, közel natív minőségű képeket produkálnak a gyártók megoldásai.
Nem véletlenül, közel natív minőségű képeket produkálnak a gyártók megoldásai.
Az elmúlt években egyre jobban kezdenek elterjedni a videókártya gyártók FPS növelő megoldásai. A mögöttük álló technológia és algoritmus jelentősen eltérhet, ám az alapműködés nagyjából megegyezik. A játék a natív felbontás alatt rendereli ki a képkockákat, majd valamilyen úton-módon igyekszik ezt feljavítani. Sosem lesz teljesen olyan, mintha a monitorunk felbontásán generálódnának ezek a képek, de arany középútnak kiválóak lehetnek.
One year ago, we launched FidelityFX Super Resolution and it's been rapidly adopted throughout the industry. There are now 110+ available and upcoming games supporting #FSR and today, the FSR 2.0 source code is now available for developers. Details: https://t.co/9dbElKxmi1 pic.twitter.com/7Q6QRr2n3N
— Radeon RX (@Radeon) June 22, 2022
Az Nvidia júliusban a Loopmancer és Hell Pie játékokkal bővítette a listát, de az elkövetkezendő hónapokban további címeket is várhatunk. Az óriáscég ennek köszönhetően átlépte a bűvös 200-as számot és úgy tűnik, hogy egy ideig még nem állnak meg. Mindeközben az AMD sem tétlenkedett, egy évvel az FSR bejelentése után már 110 játékban találkozhatunk a megoldással, mely azóta már a 2.0-ás verziószámot is megugrotta.
A PCGamingWiki listája alapján még további 42 cím vár arra, hogy megérkezzen a DLSS frissítés. A listában vannak meglehetősen régi, akár négy éves játékok is, de pár napja megjelent újdonságokkal is találkozhatunk:
Forrás: Videocardz