Az FSR 2.0 Nvidia, Intel és AMD videókártyákat is támogat.

Az AMD új FPS növelő technológiájáról többször is szó esett az elmúlt hónapokban. Az FSR 2.0 jelentősen szebb képminőséget produkál elődjéhez képest, miközben az implementálása DLSS-es címek esetében pár nap alatt kivitelezhető az AMD mérnökei szerint. Ennek ellenére viszonylag lassan érkezik a beígért címekbe a fejlesztés, melyet a felhasználók meg is elégeltek. Ez elmúlt hét során úgy döntöttek, hogy kezükbe veszik az irányítást és megpróbálják kicserélni manuálisan a DLSS-t az AMD megoldására.

Egyre több játék esetén működik a nem hivatalos mod!

 

A Red Dead Redemption 2-vel kezdődött minden, ezt követően többen is csatlakoztak a projekthez, pár nap alatt több AAA címmel is bővült a repertoár. Jelenleg minden egyes játékot külön, manuálisan kell modolni, ám a hirtelen összekovácsolódott közösség már dolgozik egy olyan megoldáson, melyet univerzálisan, gyakorlatilag bármelyik DLSS támogatású játékhoz lehet majd használni.

A jelenleg támogatott címek listája a következő:

  • Cyberpunk 2077 (kicsi hibákkal)
  • Dying Light 2
  • Red Dead Redemption 2
  • Metro Exodus: Enhanced Edition (kicsi hibákkal)
  • Marvel’s Guardians of the Galaxy
  • Death Stranding (kicsi hibákkal)
  • Horizon Zero Dawn (a haj nem az igazi)
  • Control (menü bugokkal)

A bugok miatt a kipróbálást nem feltétlenül ajánljuk, ám a kíváncsi, hozzáértőbb játékosok számára kiinduló alapnak tökéletes lehet az alábbi poszt. A fentiekből úgy tűnik, hogy valóban nem nehéz az FSR 2.0 implementálása, ám szomorú, hogy a Reddites közösségnek kell ezt megtennie, nem a játékok fejlesztőinek.

Forrás: Videocardz

Hivatalosan is bejelentették a God Of War Ragnarök megjelenési dátumát

×