A Raven Software a szokásosnál jobban alakított az attachmenteken is.

Ahogy arra számítani lehetett, a Warzone tényleges frissítése előtt pár órával a fejlesztők publikálják a játékkal kapcsolatos változásokat. A legtöbb felhasználót a korábban már bemutatott újdonságok mellett leginkább a jelenlegi fegyvereket érintő nerfek és buffok érdeklik, így ebben a bejegyzésben ezeket zongorázzuk végig. Nem lesz rövid lista, a fejlesztők rendesen megkavarták a dolgokat.

Nézzük is, hogy mi vár ránk Season 3-ban!

Assault Rifle Alpha (VG) – STG 44 kiegészítőinek változása:

  • .30 Russian Short 45 Round Mags
    • A Damage Range bónusz 10%-ra csökkent a korábbi 20%-ról
    • Kis mértékben csökken a fegyver horizontális és vertikális visszarúgása a tár használata közben, vizuálisan is észrevehető lesz ez a változás
  • 7.62 Gorenko 50 Round Mags
    •  A Damage Range és Bullet Velocity értékeket érintő hátrányokat megszűntették a fejlesztők
  • Krausnick 620mm Precision
    • A Bullet Velocity bónusz 40%-ra nőtt a korábbi 30% helyett
    • Ezentúl 20%-kal növeli a Damage Range-et is
  • VDD 320mm 02B
    • A Bullet Velocity -12%-ról 30%-ra nőtt – erőteljes buff, hiszen mostantól bónuszt ad és nem büntet
    • A Damage Range -10%-ról 10%-ra nőtt – erőteljes buff, hiszen mostantól bónuszt ad és nem büntet
    • A horizontális visszarúgás mértéke is csökkent kissé
    • A kezdeti visszarúgás mértéke is csökkent
  • VDD 760mm 05B
    • A Damage Range bónusz 35%-ra nőtt a korábbi 15%-ról
    • A Bullet Velocity bónusz  50%-ra nőtt a korábbi 40%-ról

Assault Rifle Bravo (VG) – ITRA Burst kiegészítők változása

  • .303 British Round Mags 
    • A tárkapacitás 36-ra nőtt a korábbi 32 helyett
  • 6.5 Sakura Round Mags
    • A tárkapacitás 28-ra nőtt a korábbi 24 helyett
  • 8mm Klauser Round Fast Mags
    • A tárkapacitás 24-re nőtt a korábbi 20 helyett
  • 8mm Klauser 38 Round Drum Mags
    • A tárkapacitás 42-ra nőtt a korábbi 38 helyett

Volkssturmgewehr (VG) kiegészítők változása

  • 7.62 Gorenko 30 és 40 tárak esetében kikerült a Bullet Velocity és Damage Range értékeket érintő büntetés
  • Krausnick esetében nőtt a Bullett Velocity bónusz, míg a Reisdorf esetében a Damage Range bónusz is
  • A VDD 287 kevésbé bünteti a Bullet Velocity értéket, illetve a visszarúgásokat érintő büntetések is enyhébbek lettek

Vargo 52 (BOCW)

  • Szinte minden Barrel és Grip esetben enyhén nőtt a visszarúgás mértéke, ám a kiegészítők továbbra is javítják a fegyver alap visszarúgását

XM4 (BOCW)

  • A fegyver minimum sebzését csökkentették
  • A maximális sebzési távolságot (Maximum Damage Range) 880 egységre növelték a korábbi 850 helyett

Top Break (VG)

  • Növelték a fegyver Max, Mid és Min sebzéseit

Handgun Charlie (BOCW) – Diamatti

  • Csökkentették a fegyver fejsebzésének szorzóját

Light Machine Gun Charlie (VG) – Bren

  • Csökkentették a fegyver maximum és minimum sebzését
  • Több kiegészítő közben is romlik a visszarúgás kezelhetősége a korábbi értékeikhez képest, ám továbbra is javítanak a fegyver alap visszarúgásán

Whitley (VG)

  • A minimum sebzés 31-re nőtt a korábbi 30 helyett
  • Az ADS Speed csökkent minimálisan
  • .303 British 45 Round Mags esetében nőtt a tűzgyorsaság
  • 28″ Gracy MK. 9 Barrel mostantól kevésbé bünteti az ADS Speed értékét

Jöhetnek a Sniperek!

A fenti fegyverek után megérkeztünk a királykategóriákhoz, a Sniperekhez. A fejlesztők már korábban jelezték, hogy nagyobb változásokra számíthatunk itt, melyet meg is kaptunk. Egy egyszerű listában le is vezették, hogy milyen tulajdonságokkal érdemes kalkulálnunk:

Az alábbi fegyverek egy fejlövésből ölnek, ha a maximális sebzési távolságon (Max Damage Range) belül tartózkodik ellenfelünk:

  • Kar98k (MW)
  • SP-R 208 (MW)
  • Pelington 703 (BOCW)
  • Swiss K31 (BOCW)
  • Type 99 (VG)
  • Kar98k (VG)

Az alábbi fegyverek egy fejlövésből ölnek, bármilyen távolságon:

  • HDR (MW)
  • AX-50 (MW)
  • ZRG 20mm (BOCW)
  • 3-Line Rifle (VG)
  • Gorenko Anti-Tank Rifle (VG)

Az alábbi fegyverek nem ölnek egy fejlövésből:

  • Rytec AMR (MW)
  • Dragunov (MW)
  • M82 (BOCW)

Az alábbi listában a konkrét változásokat, értéket is megtekinthetjük. Nem árt eszünkbe vésni, hogy bizonyos attachmentek növelhetik a fegyverek Max Damage Range távolságát is, mely a fenti lista alapján rengeteg sniper fegyvernél jól jöhet majd, ha egy lövésből szeretnénk ölni.

AX-50 (MW)

  • A Max Damage Range 3400-ra nőtt a korábbi 3072 helyett
  • A fejlövés szorzója 3.2-re nőtt

Dragunov (MW)

  • A Max Damage Range 1375-re csökkent 2500-ról
  • A maximum és minimum sebzés azonban nőtt

HDR (MW)

  • A Max Damage Range 3400-ra csökkent a korábbi 4000-ről
  • A fejlövés szorzója 3.2-re nőtt

Kar98k (MW)

  • A Max Damage Range 1425-re csökkent 2400-ről
  • A fejlövés szorzója 3.2-re nőtt
  • A maximum és minimum sebzés is nőtt

SP-R 208 (MW)

  • A Max Damage Range 1300-ra nőtt a korábbi 900-ról
  • A fejlövés szorzója 3.2-re nőtt
  • A maximum sebzés is nőtt egy kicsit

Swiss K31 (BOCW)

  • A Max Damage Range 1650-re nőtt a korábbi 900-ról
  • A fejlövés szorzója 2.31-re nőtt
  • A maximum sebzése is nőtt

ZRG 20mm (BOCW)

  • A Max Damage Range 4000-re nőtt a korábbi 3072-ről
  • A fejlövés szorzója 3.2-re nőtt

M82 (BOCW)

  • Kissé növeltek a Max Damage Range-en, ám a minimum sebzésén csökkentettek

Pelington 703 (BOCW)

  • Max Damage Range 1900-ra csökkent a korábbi 2000-ről
  • A fejlövés szorzója 2.4-re nőtt
  • A minimum sebzés csökkent, míg a maximum sebzés nőtt

LW3 – Tundra (BOCW)

  • A Max Damage Range 1675-re csökkent a korábbi 4000-ről
  • A fejlövés szorzója 2.5-re nőtt
  • A maximum sebzés is nőtt

Rytec AMR (MW)

  • A Max Damage Range 2650-re csökkent a korábbi 2800-ről
  • A minimum sebzés értéke csökkent
  • A fejlövés szorzója 2.1-re nőtt

Type 99 (VG)

  • A Max Damage Range 1350 lett a korábbi 4092 helyett
  • A fejlövés szorzója 2.4-re nőtt

Kar98k (VG)

  • A Max Damage Range 1850 lett a korábbi 3800 helyett
  • A maximális sebzés nőtt

3-Line Rifle (VG)

  • A Max Damage Range 3225-re csökkent a korábbi 4092-ről
  • A fejlövés szorzója 3.15-re nőtt
  • Növelték a maximum és minimum sebzések értékét is

Gorenko Anti-Tank Rifle (VG)

  • A Max Damage Range 3700-re csökkent a korábbi 4092-ről
  • A fejlövés szorzója 3.0-ra nőtt
  • A felsőtest lövés szorzója 1.1-re nőtt

Type 99 (VG), Kar98k (VG), 3-Line rifle (VG) és Gorenko (VG) esetében apróbb változást vehetünk észre az ADS/Távcsőbe nézés animáció időtartamában, kevesebb ideig tart majd. 

Armaguerra 43 (VG)

  • 8mm Kurz 72 Round Mags esetében csökken a tűzgyorsaság, ám mostantól 5%-kal javítja a sebzésünket
  • Az Imerito 180mm Short Barrel kiegészítő mostantól kevésbé bünteti a visszarúgást és a Bullet Velocity-t

Type 100 (VG)

  • A vizuális visszarúgás mértéke csökkent
  • A 8mm Kurz 48 Round Drums kiegészítő kevesebb bónusz sebzésszorzót ad ezentúl és kissé növelték a mozgási sebességet érintő büntetést is

Owen Gun (VG)

  • 7.62 Gorenko 33 esetében csökken a nyaksebzés szorzója, míg Gorenko 72 esetében a fejsebzés szorzója is
  • A Hockenson 142mm Rapid ezentúl kevésbé növel a tűzgyorsaságon

MP-40 (VG)

  • VDD 189mm Short Barrel esetében csökken a minimum sebzés, illetve a felsőtest és a törzs alsó részének sebzésszorzója is

M1 Garand (VG)

  • Az alsó végtagok sebzésszorzója 0.8-ra nőtt a korábbi 0.7 helyett

Forrás: COD Blog

Mit szóltok a változásokhoz?

Ezeket a Perkeket lootolhatjuk estétől Warzone-ban – Egy új Contract is debütál

https://leet.hu/samsungssd/

×