A Riot bejelentette, hogy különböző kihívások lesznek elérhetőek a League of Legendsben.

A célok teljesítése már jó ideje része a League of Legends alapélményének. Szerezz tornyokat, majd inhibitorokat, és a végén üsd be a Nexust. Emellett a League-ben az események általában küldetéseket hoznak, amelyek a meccsek során kitűzött feladatokat jelentik, melyek teljesítése esetén konkrét jutalmakat kapunk.

Amikor egy esemény részeként új küldetéssorozat válik elérhetővé, a legtöbb játékos megpróbál minél többet teljesíteni belőlük, hogy az összes elérhető jutalmat feloldják. Ez egy tisztességes módja annak, hogy a játékosok jobban elköteleződjenek a játék iránt, és a tervek szerint a League egy új, állandó kihívásokból álló sorozatot fog kapni.

A Riot Games 300 egyéni kihívást szeretne hozzáadni a League-hez, amelyek május 11-én, a 12.9-es javítócsomaggal lépnek életbe.

A limitált idejű küldetésekkel ellentétben azonban ezek vélhetően állandóan elérhetőek lesznek. Lesznek könnyű és nehéz kihívások, hasonlóan az események során elérhetővé váló küldetésekhez. A Riot nem adott hozzávetőleges becslést arról, hogy mennyi időbe telhet az összes kihívás teljesítése, és azt sem tudni, hogy ezeket a kihívásokat rangsorolt meccseken lehet-e teljesíteni.

Bár a játékosok jelentős többsége élvezi a kihívások teljesítését, egyes játékosok szerint a rendszer csökkentheti a rangsorolt meccsek minőségét. Ezek a helyzetek általában akkor fordulnak elő, amikor a játékosok úgy döntenek, hogy a nehéz küldetéseket rangsorolt módokban teljesítik, és így olyan módon kényszerülnek játszani, ahogyan általában nem tennék.

Átlagosan ez nem történik meg olyan gyakran a magasabb rangsorokban, de ha a Gold és az alatti rangsorokban utazol, érdemes lehet vigyáznod az olyan csapattársakkal, akik ilyen szándékkal játszanak.

Mit gondoltok, ezek a kihívások felfrissítik a játékot?

“Nincs rá garancia” – Megszólalt a LoL MMO fejlesztője

×