"Nincs rá garancia" - Megszólalt a LoL MMO fejlesztője
A LoL MMO a játéktörténelem egyik legjobban felkapott projektje – a vezető fejlesztő azonban arra kéri a játékosokat, hogy mérsékeljék várakozásaikat.
A LoL MMO a játéktörténelem egyik legjobban felkapott projektje – a vezető fejlesztő azonban arra kéri a játékosokat, hogy mérsékeljék várakozásaikat.
A LoL MMO a játéktörténelem egyik legjobban felkapott projektje – a vezető fejlesztő azonban arra kéri a játékosokat, hogy mérsékeljék várakozásaikat.
Amikor a Riot nyilvánosságra hozta a nagy hírt, miszerint League of Legends MMO-t fejlesztenek, a játékvilág nagy izgalomba borult.
A több mint 150 karakterrel és már most is magával ragadó történettel rendelkező MOBA cím, amely egy teljes körű MMORPG-adaptációt kap, mely életre kelti a Runeterrát, világszerte játékosok millióinak okozott örömet.
Joggal mondhatjuk, hogy a projekt körüli hype teljesen elszabadult, mivel a Riot nagy neveket vonultat fel más címeiből, hogy dolgozzanak eddigi legambiciózusabb játékukon.
A vezető fejlesztő azonban arra kéri a játékosokat, hogy mérsékeljék az elvárásaikat – némileg.
Greg Street április 8-án figyelmeztette a játékosokat, hogy „nincs garancia” arra, hogy a League of Legends MMO valaha is a nyilvánosság elé kerül.
„Optimisták vagyunk, de sosem lehet tudni, amíg ez nem történik meg” – tette hozzá a Twitteren.
There is no guarantee this game will ship. We are optimistic, but you just never know until it does. However assuming it does, this will be the fourth major franchise I have worked on (AoE, WoW, LoL), and likely the last. And I am very okay with that. It will be a good final act.
— Greg Street (@Ghostcrawler) April 8, 2022
A megjegyzés nyilvánvalóan a játékosokat érintette, akik minden eddiginél lelkesebben várják, hogy a Riot alapítója, Marc Merrill által 2019 vége óta ígért MMORPG-élményhez jussanak.
Azonban nem kell túlságosan megijedni. Street és a LoL MMO csapat többi tagja bízik a projektben, még akkor is, ha nincs igazi újdonság, amit megoszthatnának a játékosokkal.
„A dolgok szuper jól mennek. Csak őszintén mondom, hogy a Riot játékszínvonala magas, és a játékosok elvárásai is azok. Nem fogunk csalódást okozó játékot szállítani” – tette hozzá.
Azt is megígérte, hogy a fejlesztés nem áll le, amikor a játék megjelenik.
Elvégre ez egy MMO, és a Riot rengeteg tartalommal készül a megjelenés utánra: „Az ilyen játékok elkötelezettséget jelentenek. A nehéz rész a megjelenés után kezdődik. Szóval hosszú utat képzelek el előttünk”.
It's a long road for the MMO project, trying to do it right so we build something worthy of expectations.
Sorry you aren't getting a ton of updates from us quite yet but we're hard a work making strides every day. This team has a lotta heart, grateful as hell for them.
— Mark Yetter (@MarkYetter) April 6, 2022
Mindez azután történt, hogy a játék igazgatója, Mark Yetter a hét elején bocsánatot kért a játékosoktól a frissítések hiánya miatt, mondván, hogy ” próbálnak mindent jól csinálni, hogy valami olyat építsenek, ami méltó az elvárásokhoz”.
A League of Legends MMO megjelenéséről még mindig nincsenek konkrétumok, de mindenről, amit eddig tudunk arról már írtunk nektek. Itt szó lesz a térképről, kasztokról és minden egyébről.
Remélhetőleg a játék végül megjelenik, és nem kerül az egész project a kukába. A League-nek sikerült megfogni a játékosokat éveken keresztül, szóval lehetséges, hogy ez az MMO is ugyan ilyen érzéseket keltene az emberekben.
Mindenesetre türelmesen várjuk a konkrétabb információkat a játékról, amit veletek is megfogunk osztani.