Megérkezett a LoL 12.6-os patchje – a hosszú szünet után a Riot visszatért a Rengar átalakításával, Hecarim és Tryndamere metabajnokok nerfjeivel.

Régóta vársz már a League of Legends 12.6-os patchjére? Mintha egy örökkévalóságnak tűnt volna, mióta a legutóbbi nagyobb frissítés március elején élesedett, bár az egy héttel később szállított b-patch minden bizonnyal segített felrázni az AD carry metát. Most azonban minden visszatért a rendes kerékvágásba, mivel a Riot folytatja a szokásos patch-menetrendet.

Mi változott a League of Legends 12.6-os patchjében?

Rengar rework

Hónapok óta készült, de a LoL 12.6-os patchben végre itt van: a Rengar mini-átdolgozás. A Riot végre megállapodott egy olyan reworkön, ami mind a játékosoknak tetszik, mind egészséges lesz a képességszintjének feljebb emelésében.

Ezek közé tartozik a passzív Ferocity-jének nagyobb up-time-ja, a hosszabb ugrás-tartomány, a garantált critek a Q-ján, és a cast-idejének csökkentése. A változtatások, amelyek a Riot szerint tisztán „pozitívak”, megnyitják a build-útvonalait az eddigi RNG crit build-ek közül, amelyeket a maximális sebzés érdekében kellett választania.

Egyébként a buffok frontján Azir kap egy szintenkénti életerő buffot, ami sokan viccelődnek, hogy visszalövi őt a profi játék reflektorfényébe. Darius, Jax és Nidalee is kap egy kis kezelést az összes területen.

A metabajnokok Hecarim, Tryndamere nerfeket kapnak.

A Xin Zhao nerfjei óta Hecarim állt a Liga dzsungel tierlistájának élén. Azonban a lovat a LoL 12.6-os patch 12.6-os javításával visszaszorítják néhány nerffel a Q és E alapsebzésén. Bár ez nem érinti a hasznosságát, Hecarimnak mostantól minden szinten egy kicsit gyengébbnek kell lennie – különösen a tank buildeknél.

Tryndamere hasonló sorsra jutott, miután uralta a top lane metát. Az Ultimate-je cooldown növekedést kap, hogy megállítsa az állandó tower divingot, míg az E pörgésének a critek alapján történő cooldown-csökkentése szintén nerfet kap. A következő League of Legends frissítésben csupán ezt a két bajnokot nerfelik.

A Lifesteal változások célja a sustain meta átalakítása

Az általános céljuk részeként, hogy csökkentsék a healinget és a sustaint a League of Legendsben, a Riot a LoL 12.6-os patchjében egy nagy dobást hajt végre a lifestealen. Az alap Vampiric Sceptertől kezdve egészen az Immortal Shieldbow-ig a kiválasztott tárgyak erejét az életerő-statisztikáikról a harci statisztikákra, mint például az AD-ra vagy a HR-ra, helyezik át.

A Fleet Footwork és Legend: Bloodline a Precision fában szintén nerfet kapott, míg a Domination Ravenous Huntert eltávolítják a Treasure Hunterért – egy új rúna, amely bónusz aranyat ad az első killedre minden egyes ellenségre, ami öt egyedi gyilkosság és assziszt után 550 aranynak felel meg.

Nos, ezek a változtatások rendesen felrázhatják a játék egész metáját. Remélhetőleg olyan hősök emelkednek fel ebben a frissítésben, amik mostanában a kispadra lettek szorítva.

Ha átszeretnéd olvasni a patchnote teljes egészét, akkor azt ITT teheted meg.

Mit gondoltok, jó irányba tart a League?

“Csak játszani kell, b*szd meg” – Doublelift leszolta az LCS játékosokat

×