Úgy tűnik, hogy a korábbi E3 marketing oldal már nem az, ami volt. Most furcsa hirdetéssekkel van tele, aminek szemmel láthatóan nincs köze a játékokhoz.

Bizonyára mindenki tudja, hogy melyek azok események az évben, melyekre alapvetően minden gamer odafigyel, ha kíváncsi arra, hogy milyen újdonságok érkeznek a jövőben a játékpiacon. Legyen szó bejelentésekről, előzetesekről, kiadói bemutatókról, új hardverek leleplezéséről, az egyik legnagyobb videójáték expo az E3 (Electronic Entertainment Expo). Nos, a rendezvény a koronavírus megjelenése óta nincs jó helyzetben.

Az elmúlt hónapokban rengeteg vita zajlott arról, hogy az E3 lehet-e újra olyan, mint fénykorában.

Sajnos ez már a harmadik év, amikor úgy tűnik, hogy nem lesz E3 úgy, ahogyan szokott, élő látogatókkal, és nem online. Idén januárban bejelentették, hogy a Covid miatt a rendezvény ismét elmarad. Sokan persze úgy vélték, hogy az E3 online tovább élhet. Az E3 expo egykori marketingwebhelyén történt jelentős változás azonban azt sugallja, hogy közeledhet a vége.

A marketing oldal nem hogy nincs kihasználva, de tele van pornó- és szerencsejáték-hirdetésekkel. Nem vicc.

A bizarr változást egy Twitter-felhasználó vette észre, ahol azt írta: „az E3 korábbi marketingportálja most szerencsejáték- és pornóhirdetésekkel van tele. Az üzemeltető a kínai Baidu_Inc”.

Ez tehát azt jelenti, hogy az E3 korábbi marketing oldalát, most teljesen már célra használja az üzemeltető, az oldal valóban tele van felnőtt tartalommal. A Leet.hu természetesen nem fog linket megosztani, a téma csupán abból a szempontból érdekes, hogy a sokak által közkedvelt E3 milyen irányba halad. Az eset persze nincs kihatással a jelenlegi hivatalos E3 oldalra, ez egy külön aloldal, melyet marketing-tevékenységre használtak.

Azt azonban nagyon jól mutatja, hogy az E3 nincs jó helyzetben, olyannyira nem, hogy már a korábbi oldalakat sem tudják kezelni, vagy éppen nem is akarják. Miközben az E3 a világ egyik legnagyobb videojáték-rendezvénye volt, helyét szép lassan átveszik az online bemutatók. A Microsoft, a Sony, sőt a Nintendo is több kis online rendezvényt tart, ahol bemutatja az újdonságokat. Úgy tűnik, hogy a gamerek ezzel elégedettek is.

Ha azonban szeretnéd saját felelősségre megnézni az oldalt, akkor ebben a Twitter bejegyzésben megtalálod, amit keresel. Persze ne az anyukád előtt és ne a munkahelyeden nyisd meg!

Ezt láttad már?

Mindenki jól jár! – Az Intel is bejelentkezett a saját FPS növelő megoldásával

 

×